استان ها

راهیابی ۶ دانشجوی دانشگاه آزاد خراسان رضوی به جشنواره ملی قرآن و عترت

حجت الاسلام سیدمهدی طاهری در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، در خصوص پذیرش 6 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در مرحله کشوری سی و ششمین جشنواره، اظهار داشت: با توجه به حضور 6 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در مرحله کشوری سی و ششمین جشنواره حضور خواهند داشت. قرآن و عترت دانشگاه های کشور را اعلام کرد.


بیشتر بخوانید:

دانشجوی دانشگاه آزاد استهبان به مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت راه یافت


وی افزود: مبین محمد رجبی در رشته نهج البلاغه، رسول فرهنگ در رشته حفظ 20 جزء، سید محمد آریایی فر در رشته نماز، امیرعباس اسمی زاده در رشته تولید نرم افزار، مهدی صحرایی در رشته حفظ. شعر و سهیل سلحشور در رشته نمایشنامه نویسی به عنوان نمایندگان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به مرحله کشوری سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های کشور راه یافتند.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی افزود: به میزبانی دانشگاه قم.

طاهری یادآور شد: در مرحله کشوری سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های کشور، قرآن آموزان برتر از هشت گروه آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان، فنی و حرفه ای، فرهنگی، علمی و کاربردی، آزاد. دانشگاه. ، دانشگاه پیام نور و معارف قرآنی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: 18 نفر از برگزیدگان قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در مرحله کشوری این مسابقات شرکت کرده اند.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا