عمومی

ارسال ۳۲۶ اثر به جشنواره طنز «زنجفیل» در تبریز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی ، سید محمد حسین بلاغی با بیان این مطلب اظهار داشت: فضای مجازی ، تاج های اجتماعی و فاصله گذاری ، تولید ، پشتیبانی ، سلب حقوق و هنجارهای اجتماعی و ناهنجاری ها نباید در خرداد ماه سال جاری طبق آن 326 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: از این تعداد 117 اثر استندآپ کمدی ، 112 اثر شعر و 97 اثر منثور به دبیرخانه جشنواره مستقر در حوزه هنری استان ارسال شده است. در مرحله اول ، آثاری که توسط داوران انتخاب شده اند (امیر کربلایی زاده ، سیروس همتی ، هاشم چاوشی و نازیلا ایرانزاد در بخش استندآپ کمدی ، ناصر فیض ، علی اصغر عزیزپور و صالح سجادی در بخش شعر ، و همچنین رضا ساکی ، سید رضا علوی و محمد رمضانی در قسمت منثور) انتخاب می شوند و به مرحله نهایی می روند.

رئیس حوزه هنری استان در ادامه اظهار داشت: هنرمندان و بازیگران طنز از چهار استان شمال غربی کشور (آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل و زنجان) در این جشنواره شرکت کردند که از جنبش های منحصر به فردی است.

وی افزود: این جشنواره با هدف شناسایی استعدادها و حمایت از طنزپردازان منطقه برگزار می شود که در پایان ضمن اهدا جوایز نقدی به برگزیدگان این جشنواره (بیش از 400 میلیون ریال) این هنرمندان برای تولید آموزش دیدند محتوا (قطعه استندآپ کمدی). آنها توسط مرکز هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی پشتیبانی می شوند.

بلاغی در مورد شرکت کنندگان در بخش استندآپ کمدی اظهار داشت: بیشتر آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره کیفیت خوبی دارند ؛ افراد منتخب پس از داوری مرحله اول در بخش استندآپ کمدی ، در یک مرحله ویژه در برنامه مجازی “زنجبیل” ظاهر می شوند و برنامه های خود را در این برنامه اجرا می کنند.

دکمه بازگشت به بالا