عمومی

راهنمای خرید فالوور اینستاگرام

فالوور چیست و چه اهمیتی دارد؟

فالوور در اینستاگرام به کاربرانی گفته می‎شود که پیج شما را دنبال می‌کنند و می‌توانید تعداد آن‌ها را در بخش followers  پیج خود ببینید. در آغاز کار این اپلیکیشن، کلیه فالوورهای اینستاگرام واقعی بودند، اما رفته رفته و به دلیل تمایل افراد به خرید فالوور جهت داشتن فالوورهای بیش‌تر، نوع فیک آن‌ها نیز ساخته شد.

سفارش فالوور
خرید فالوور

افراد مختلفی که در اینستاگرام فعال هستند، به دلایل متفاوتی خواهان افزایش تعداد فالوورهایشان هستند که اکثر آن‌ها این کار را با خرید فالوور ایرانی با کیفیت از سایت‌های مختلف انجام می‌دهند. در مقاله پیشرو در خصوص فالوورهای فیک و واقعی، معایب و مزایای آن‌ها صحبت کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

فالوور واقعی و فیک چیست و چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟

منظور از فالوور واقعی آن دسته از کاربرانی است که مانند شما صفحه‌ای در اینستاگرام باز کرده‌اند، افراد و دوستان خود را لایک می‌کنند، برای آن‌ها کامنت می‌گذارند و از زندگی روزمره‌ی خود پست گذاشته و استوری می‎گیرند. بنابراین با داشتن این چنین فالوورهایی می‌توانید انتظار لایک، کامنت و بازدید استوری از آن‌ها را داشته باشید.

مرجع خرید فالوور ارزان اینستاگرام
خرید فالوور

اما فالوور فیک به آن دسته از افرادی گفته می‏شود که مانند شما صفحه‌ای در اینستاگرام باز کرده‌اند، اما به هر دلیلی نظیر مشغول بودن در دنیای واقعی یا فراموشی پسورد یا خارج شدن اتفاقی از اینستاگرام و فراموشی صفحه، پیج خود را رها کرده‌اند. بنابراین با داشتن این چنین فالوورهایی نباید انتظار لایک، کامنت و بازدید استوری را داشته باشید. تنها مزیتی که این مدل فالوور دارد، افزایش تعداد افرادی است که شما را فالوو کرده‌اند.

برای خرید فالوور فیک چه کاری باید انجام دهیم؟

اگر می‌خواهید فالوورهای فیک بخرید، می‌توانید به سایت‌هایی مراجعه کنید که این کار را در ازای پرداخت هزینه برای شما انجام می‌دهند. این سایت‌ها با ساختن تعداد زیادی اکانت فیک در اینستاگرام و تزریق آن‌ها به پیج شما، موجب بالا بردن فالوورهای پیج شما می‎شوند.

معایب خرید فالوور فیک

از معایب خرید فالوور فیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با داشتن فالوورهای فیک بسیار، احتمال وارد شدن پست‌های شما به اکسپلور اینستاگرام پایین می‌آید. دلیل این امر به این خاطر است که فالوورهای فیک هیچ گونه فعالیتی در پیج شما ندارند و در نتیجه محتواهای تولیدی شما دیده نخواهد شد.
  • از آن‌جایی که فالوورهای فیک هیچ فعالیتی ندارند، برای افزایش بازدید و لایک پیج خود نیازمند استفاده از ربات‌های مخصوص خواهید بود یا خرید لایک ایرانی اینستاگرام ارزان از سایت های بخصوص برای افزایش لایک!!
  • اگرچه فالوور فیک مؤثر بر جذب مشتری به پیج شما خواهد بود، اما خود به عنوان مشتری شما محسوب نمی‌شود.

مزایای خرید فالوور فیک

فالوور فیک مانند هر محصولی علاوه بر معایب خاص خود، دارای مزایایی نیز می‌باشد. از مزایای خرید فالوور فیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با خرید فالوور فیک هیچ گونه نگرانی در خصوص ریزش فالوور نداشته باشید.
  • در اکثر موارد کاربران جهت فالو کردن یک صفحه، به تعداد لایک‌هایی که هر پست دارد، توجه نمی‌کنند و کل تمرکز آن‌ها بر تعداد فالوورهای شما می‌باشد. بنابراین فالوورهای فیک موجب جذب کاربران بیش‌تر شده و آن‌ها را به مشتری واقعی شما تبدیل می‌کنند.
  • فرصت لازم جهت افزایش بازدهی پیج و در نتیجه افزایش فالوور واقعی را به شما می‌دهد.
دکمه بازگشت به بالا