عمومی

دین بدون ولایت مورد پذیرش خداوند نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت دهه امامت و ولایت که در شبستان (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد. .س) وی گفت: عید غدیر در آسمان ها مشهورتر از زمین است و این واقعه بزرگ را باید بر اساس قرآن و روایات به درستی شناخت.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در آیات و روایات مطالب و ویژگی های منحصر به فردی درباره عید غدیر ذکر شده است و این بهترین روز امت پیامبر است.پ) این است.

وی گفت: عید غدیر، روز همه انبیای الهی، روز عهد آفرینش با خدا، روز انفاق و دستگیری محرومان، روز ملاقات مؤمنان و روز قیام است. ناامیدی از دشمنان

حاجی ابوالقاسم با اشاره به برخی اقدامات عید سعید فطر گفت: شاد کردن دل های مومنان، رفع کار محرومان، هدیه دادن، غذا، صلح احسان و نیکوکاری از جمله اعمالی است که در روز عید قربان سفارش شده است.

یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از سنت های بسیار خوب تعطیلات عید در کشور ما دیدار با سادات است که امری بسیار خوب و پسندیده است.

وی افزود: نباید اجازه داد غربی ها برای شادی ما روزهای دروغین بسازند و عید غدیر در واقع عید بزرگ و شادی واقعی مسلمانان است.

حاجی ابوالقاسم افزود: قرآن کریم برای روز عید غدیر 5 ویژگی برشمرده است که بعثت برای پیامبر اسلام، آنلاین قبولی برای رسالت پیامبر، روز اکمال و اکمال دین است. روز پذیرش اسلام از سوی خداوند، روز ناامیدی دشمنان و کافران و روز برقراری امنیت است. برای مؤمنان با هدایت امام علی.آ) در میان آنها است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری عید سعید غدیر خم را برکات فراوانی دانست و گفت: متأسفانه امت اسلامی قدر ولایت را ندانستند و به همین دلیل دچار تفرقه شدند و باید توجه داشت که دین بدون ولایت است. قابل قبول نیست. از طرف خدا

وی گفت: اینکه امروز شاهد ورود دشمنان اسلام به سرزمین حجاز هستیم به این معناست که امت اسلامی از مسئله ولایت فاصله گرفته و برای ولایت ارزشی قائل نیست.

دکمه بازگشت به بالا