عمومی

ارادت به ساحت امیرالمؤمنین (ع) در ولایتمداری و اخلاص خلاصه می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، حجت الاسلام محمد جلالی بعد از ظهر پنجشنبه در سخنرانی خود در این مراسم عید غدیر را به همه شیعیان جهان تبریک گفت و گفت: عید غدیر عید ویژه ولایت ، امامت و امامت است. جهان اسلام. هی تو در میان مسلمانان است و ارزش این روز توضیح ولایت و توضیح اخلاق و رفتار علوی در جامعه است.

در مورد حکومت حضرت علی (ع)ع) وی افزود: منظور فرماندار این نیست که امیرالم Muمنین (ع) شما باید دوست داشته باشید ، اما ولایت فقط به معنی حضرت علی است (ع) دوست داشتن به این معناست که انسانها بالاتر از همه مولا علی باشند (ع) دوست داشتن زیرا شخصیت این امام مطابق با سبک زندگی الهی و خداوند متعال است.

این مقام مسئول ادامه داد: مrsمنان نمی توانند خدا را کمتر از دیگران دوست داشته باشند و مردم نیز نمی توانند خداوند متعال را کمتر دوست داشته باشند ، زیرا آیه شریفه 165 سوره بقره به صراحت بیان می کند که می گوید: “و من هستم. الناس من یَتَّخِذُ من دون الله أَنْدَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِينَ امَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لله ولو یَرَی آن ها ظلموا إذ Y َ r َ u ْنَ العذاب أن الْقُوَّةَ لله جَمِیعًا و او اللَّهَ شَدِیدُ الْعَذَاب.»

حجت الاسلام جلالی بابیان اینکه چرا ما ولایتمدار هستیم یا راز حکمرانی مداری چیست: تصریح کرد: دلیل ولایتمداری ما این است که شیعیان حضرت علی را می شناسند (ع) او مسلمانان را بیشتر از ما دوست دارد و در كشور دیگری امیرالمومنین (ع) او از آنچه برای منافع ما مضر است آگاه است و از علم آگاه است لدنی آنچه خداوند متعال می دهد از علم امامت نشأت می گیرد.

تعهد به امیرالم Muمنین (ع) در ولایت و اخلاص خلاصه می شود

وی همچنین خاطرنشان کرد: حضرت علی (ع)ع) علاوه بر دانش ، دارای عصمت و قابلیت اطمینان است که قابل اعتماد است ، و از آنجا که برای مردم ، مسلمانان و خدا به عنوان قابل اعتماد ارائه می شود ، انسان می تواند خود را تسلیم امیرالمومنین (ع) کند ، بنابراین ، مدار اراده به معنی مسحور امام علی (ع) شود.ع) او خدای متعال و پیامبر اسلام است (ص) آنها به شدت بر این موضوع تأکید کردند.

در پایان این مراسم ، واقعه مهم غدیر با نقش هیئت های مذهبی قرائت شد نم در اجرا و افشا شده است.

دکمه بازگشت به بالا