بین الملل

دلبستگان به ایادی غرب باید خواب تضعیف انقلاب اسلامی را ببینند

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی دولت دهم:

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با اشاره به اینکه حضور مردم در طول ۴۴ انقلاب اسلامی همیشگی است، گفت: دلبستگان به ایادی غرب باید خواب تضعیف انقلاب اسلامی را ببینند.

محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا، در رابطه با اینکه حضور مردم چه پیامی برای ایادی استکبار دارد، گفت: حضور مردم در طول ۴۴ انقلاب اسلامی همیشگی است. عرصه از حضور مردم هرگز خالی نبوده است. مردم همیشه در صحنه حضور داشته اند و ۲۲ بهمن روز مردم است.

وی در رابطه با تحرکات چند ماه اخیر در کشور که از سوی بازیگران داخلی ایادی غرب هدایت می‌شد، خاطرنشان کرد: ضد انقلاب داخل و خارج با تمام دولت‌های معارض با انقلاب اسلامی با میلیاردها دلار هزینه ساماندهی شدند و تنها توفیق در تحریک ۵۰ هزار نفر برای آشوبگری یافتند که حتی یک درصد جمعیت ایران اسلامی نیز نمی‌شوند و به نوعی رفراندوم بود.

رامین در پایان خاطرنشان کرد: هم مردم ما ضد انقلاب را ارزیابی کردند هم ضد انقلابیون خود را وزن کشی کردند و دریافتند که هیچ هستند. همچنین دلبستگان به ایادی غرب متوجه شدند حداقل ۴۴ سال دیگر باید صبر کنند تا خواب تضعیف انقلاب اسلامی را ببینند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا