عمومی

انقلاب اسلامی، الگوی جبهه مقاومت

با توجه به پایگاه داده باراناخبر ،
سیدرضا صدرالحسینی ، کارشناس امور غرب آسیا ، در برنامه اصلی عصر حاضر شد: این خودخواهی و قدرت طلبی نبود.

وی گفت: امروز همه فعالان جبهه مقاومت انقلاب اسلامی و پرچمدار آن ، آیت الله خامنه ای ، رهبر ایران را مشاهده می كنند كه چیزی جز صداقت از وی ندیده است.

صدرالحسینی افزود: امروز مردم عراق در 13 نقطه از کشور شعارهای ضد آمریکایی صادر کردند و گفتند اگر راه نمی روید ، باید با چهره ای خونین راه بروید.

وی اظهار داشت: این همبستگی كه امروز به وجود آمده مفهوم گفتمان مسلط بین جبهه مقاومت در مناطق وسیعی از جهان ، به ویژه در غرب آسیا است.

انقلاب اسلامی ، الگوی جبهه مقاومت
وی گفت: “گفتمان سازی آسان نیست.” دارند
صدر الحسینی در مورد نقش جبهه مقاومت در حضور مردم یمن در مراسم امروز افزود: حضور مردم و مرگ برای آمریکا و مرگ برای عربستان به این معنی است که آنها به دنبال استقلال هستند و نقاط وحدت تلفظ شده.

حسین کنعانی مقدم ، کارشناس امور غرب آسیا ، در برنامه اصلی عصر حاضر شد: حضور میلیون ها نفر در میدان تحریر در بغداد ، پایتخت عراق و وفاداری مجدد ما به آرمان های شهدای مقاومت.

وی افزود: این تجمع میلیونی به این معناست که برخلاف تصور ترامپ مبنی بر اینکه موضوع مقاومت در عراق با شهادت سردار سلیمانی ، خاکسپاری شهدا و بزرگداشت شهادت فرماندهان مقاومت و شعارهای ضد ایالات متحده به پایان می رسد ایالات متحده و نیروهای اشغالگر. ” سیلی به آمریکا و مهاجمان در عراق وارد شد.

وی گفت: این جامعه نشان می دهد مقاومت از جبهه گروه های مقاومت خارج شده و به یك جنبش اجتماعی تبدیل شده و مردم در كنار نهضت مقاومت ایستاده اند و محدود به یك گروه و جبهه خاص و از آسیا و خاورمیانه نیست آمریکای جنوبی به آفریقا گسترش یافته است.

این شعارهایی که امروز به یاد فرماندهان مقاومت سر داده می شد ، به این معنی بود که آمریکایی ها باید تحت فشار مردم عراق در اسرع وقت عراق را ترک کنند ، در غیر این صورت آنها اخراج می شوند.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی با رفتاری که داشت این احساس را در مبارزان ایجاد کرد که به دنبال اخراج مهاجمان از سرزمین های اسلامی و عزت مسلمانان و امت اسلامی است ، بنابراین اختلافات بین اقوام مختلف کنار گذاشته شد و با هم هدف قرار دادند روشن در مبارزه با تکفیری ها و داعش.

شیخ محمد صالح المعود ، سخنگوی علمای فلسطین در لبنان گفت: “پیروزی با صبر و شکیبایی به دست می آید.”

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی کارهای بزرگی برای فلسطین و فلسطینی ها انجام داد ، افزود: این بدان معناست که راه این شهید راه فلسطین بود.

شیخ محمد صالح المعود گفت: ما دانشمندان فلسطینی ، شهید سلیمانی را شهید امت اسلامی و شهید فلسطین می دانیم.

تمام وظیفه شهید سلیمانی در جبهه های مختلف فلسطین تقویت محور مقاومت و خنثی کردن تمام تلاش های مخالفان این جبهه است.

انقلاب اسلامی ، الگوی جبهه مقاومت

شهید سلیمانی با کنترل این موضوع و مقابله با آنها توانست فلسطین را از اشغال اسرائیل نجات دهد.

وی با ارسال اسلحه به جبهه مقاومت ، مطابق خواست امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل نیروی پیشگیرانه برای مقابله با تکفیری ها و صهیونیست ها در منطقه عمل کرد و توانست از نفوذ تکفیری ها ، اسرائیلی ها و آمریکایی ها جلوگیری کند.

سخنگوی علمای فلسطین در لبنان گفت: شهادت سردار سلیمانی برای فلسطین و فلسطینیان ضرر بزرگی است.

شیخ خالد ملا ، رئیس انجمن اسلامی اهل سنت عراق گفت: این دو سردار شهید ، به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی ، نقش بسیار برجسته ای در سرکوب قیام فرقه ای داشتند و در برابر طرح جهانی استکبار و صهیونیست ها در پراکندگی ایستادند. از گروهها و قبایل “.

انقلاب اسلامی ، الگوی جبهه مقاومت

شهید قاسم سلیمانی یک فرمانده میانه رو بود و نقش مهمی در حمایت از گروه های میانه رو اهل سنت داشت. او همیشه می گفت که مشکلات بین شیعه و سنی در عراق توسط آمریکا و صهیونیست ها ایجاد شده است.

شیخ خالد ملا افزود: الگوی انقلاب مردم عراق انقلاب اسلامی بود که در آن گروه های مختلف مردم در وحدت و اتحاد در برابر ظالمان و متجاوزان ایستادند و توانستند با رهبر امام خمینی (ره) و وحدت آنها به پیروزی برسند. “

عراقی ها با الگوبرداری از انقلاب ، خود را انقلاب وحدت و انقلاب همبستگی می نامند.

دکمه بازگشت به بالا