عمومی

دعوت از مردم برای حضور در مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باراناخبر،
متن دعوت و فراخوان عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

به نام خدا

ستاد دهه صباح شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز برنامه های بزرگداشت دهه صباح با شعار محوری جشن ملی 1400 با تبریک فرارسیدن 12 بهمن ماه سالروز ولادت حضرت امام خمینی (ره) مردم اسلام را به بصیرت، انقلابی گری و همیشه در صحنه دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی و قدردانی و تجلیل از حماسه آفرینی ها دعوت می کند. غیورمردان ایران اسلامی با حضور در این مراسم با آرمان های والای شهدا و امام شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و حول محور ولایت فقیه متحد شده و راه را ادامه می دهند. شهیدان و امام خمینی رحمه الله) برگ زرینی در کتاب افتخاراتشان بگذارند.

مراسم یوم الله 12 بهمن سالروز تاریخی ورود غرورآفرین و باشکوه امام امت در سراسر کشور و به ویژه همزمان در مرقد آن حضرت با سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف. رئیس مجلس کوزوو و حضور اقشار مختلف مردم، از ساعت 9 صبح بر اساس دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود. در ادامه مردم مؤمن و انقلابی در محل تحصن حضرت امام خمینی (ره) در بهشت ​​زهرا (سلام الله علیها) در جوار شهدای هفتاد و دو نفر و از ساعت 11:00 من یکی از مقامات دولتی یادبود آن روزها هستم.

یادآور می شود این مراسم همزمان با حرم مطهر امام راحل (رحمه الله) در بیش از 900 شهر و شهرستان در سراسر کشور و در مناطقی که با حضور و یاد امام خمینی (ره) (مدرسه رفاه واقع در ایران) مزین شده است. خیابان). ، بیت امام در قم و زادگاه ایشان در خمین، محل سکونت ایشان در جماران و حسینیه ایشان، در فرودگاه بین المللی امام خمینی و ترمینال شماره. 1 فرودگاه مهرآباد و در برخی مناطق خارج از کشور از جمله اقامتگاه امام در نجف اشرف، ترکیه و نوفلوشاتو در پاریس و غیره) به مناسبت نام و یاد امام راحل مراسمات مختلفی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم شهید پروری و همیشه در صحنه ایران اسلامی برای حضور پرشور، گسترده و آگاهانه به ویژه در مراسم های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و 12 بهمن در سراسر کشور دعوت می کند. قرن. کشور.

دکمه بازگشت به بالا