عمومی

دشمنان “خانواده”مهمترین رکن جامعه را هدف گرفته اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باراناخبر ،
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، “احمد وحیدی” در مراسم معارفه زینب اختری ، مدیرکل جدید امور زنان و خانواده وزارت کشور ، خانواده را بنیان جامعه توصیف کرد و گفت: سالها گذشت؛ با تشکر از شما و امیدوارم با حضور اختر ، روند مناسب و مطلوب تری در زمینه مسائل زنان در کشور شکل بگیرد.

وزیر کشور با بیان اینکه کارهای زیادی در این بخش وجود دارد که نیاز به برنامه ریزی مناسب و تلاش همه جانبه دارد ، خاطرنشان کرد: طالع بینی انسانی بسیار سخت کوش ، شناخته شده و تواناست و امیدواریم تغییر جدی در زمان حضور او در این بخش رخ می دهد. “

وزیر کشور به مسئولیت خطیر وزارت کشور در حوزه زنان و خانواده اشاره کرد و گفت: سلامت جامعه و کشور در گرو نقش م womenثر زنان است و انشاءالله این روند بیشتر طول خواهد کشید. شکل مطلوب. با حضور اختری “.

وی همچنین با تأکید بر اینکه ما به تصویری عمیق و گسترده از زنان در کشور نیاز داریم ، خاطرنشان کرد: خانواده به عنوان مهمترین واحد جامعه در شرایط کنونی بیش از هر زمان مورد هجمه دشمنان ملت قرار گرفته است.

وحیدی با اشاره به این که خانواده از اختلافات زیادی در کشورهای غربی رنج برده است ، گفت: در کشور عزیز ایران خانواده خانواده بسیار قوی است و البته ما باید از طریق جهادگران توطئه های دشمنان در این زمینه را شکست دهیم. مردان خردمند. “

وزیر کشور گفت: تلاش و استراتژی وزارت کشور به عنوان یک سیستم حکومتی و بین بخشی برای ارتقای نقش و جایگاه زنان در کشور است.

دکمه بازگشت به بالا