اجتماعی

کشف تجهیزات نظامی از خانه‌ای در بلوار مرزداران/ دستگیری ۸ شرور در تهرانسر

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 8 قلدری در غرب تهران خبر داد.

به گزارش باراناخبر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی درباره برخی از مهمترین ماموریت های پیشگیرانه پلیس در شبانه روز گذشته گفت: بامداد دیروز با درگیری دو گروه از راهزنان در محله تهران، این افراد با استفاده از قمه، شمشیر یکدیگر را مجروح کردند. آنها قبل از رسیدن پلیس محل را ترک کردند. در نتیجه این درگیری دو خودروی سواری نیز منهدم شد.

وی با اعلام اینکه این اراذل و اوباش با اخلال در نظم عمومی رعب و وحشت را در بین شهروندان ایجاد کرده بودند گفت: تیم عملیاتی کلانتری تهرانسری با اقدامات فنی و پلیسی هویت افراد درگیر در این درگیری را شناسایی و پس از تصمیم قضایی . با هماهنگی انجام شده 8 شرور که در این درگیری حضور داشتند دستگیر و طی عملیات های ویژه در پناهگاه های خود دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به بازجویی از متهمان دستگیر شده گفت: این متهمان که از اوباش با سابقه بودند به جرم خود اعتراف کردند و بر هم زدن نظم و امنیت شهروندان و انهدام مقدماتی خودروها. . تحقیقات و آن را قدرتمند اعلام کرد

اجرای طرح تامین اجتماعی در بازار تهران

طرهانی در این خصوص از اجرای طرح تامین اجتماعی و ارتقای سطح امنیت محله خبر داد و گفت: این طرح در سطح کل کلانتری ها و کلانتری های اصلی تهران بزرگ در حال اجراست و در نهایت در حال اجراست. فاز. که روز گذشته در سطح کلانتری بازار و کلانتری مولوی اجرا شد. در اجرای این طرح سارقان، فروشندگان و سارقان اموال مسروقه شناسایی شدند. این افراد در چندین عملیات پلیسی همزمان با هماهنگی دستگاه های قضایی دستگیر و به کلانتری اعزام شدند.

وی تعداد دستگیر شدگان را 20 نفر اعلام کرد و گفت: 10 سارق، سه سارق، یک نفر زورگیر، سه وام گیرنده و سه فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند. 40 معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.

کشف تجهیزات نظامی از خانه

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت همچنین از دستگیری فردی که اقدام به حمل و نگهداری سلاح و تجهیزات نظامی در منزلی کرده بود خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و حمل سلاح و تجهیزات نظامی فردی در بلوار بلوار بلوار بلوار بلوار تهران، پلیس راهور پایتخت از دستگیری فردی اقدام به حمل و نگهداری سلاح و تجهیزات نظامی کرد. مرزداران. تیم عملیاتی کلانتری 139 مرزداران با تدابیر و تحقیقات فنی و پلیسی و رصد تخصصی این فرد، صحت این خبر را کشف کردند.

وی با بیان اینکه تیم عملیاتی با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه متهم اعزام شد، گفت: این فرد در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی در منزلش دستگیر و به کلانتری منتقل شد. همچنین در بازرسی از منزل این فرد دو قبضه اسلحه کلت، یک قبضه اسلحه شکاری، شش قبضه اسلحه کمری، 30 قبضه فشنگ، چهار قبضه قمه و شمشیر، دستبند فلزی و چند دستور مأموریت جعلی سازمان های مختلف کشف و ضبط شد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این متهم 44 ساله دارای سابقه سرقت و حبس است، گفت: متهم در بازجویی قرار گرفت و مشخص شد قصد سوء استفاده از این سلاح ها وجود داشته اما موفقش نکن قبل از هر اقدامی دستگیر شد. با تشکیل پرونده اولیه، این فرد برای ادامه سیر مراحل کیفری روانه دادسرا شد.

دستگیری سارقان منزل

طرهانی همچنین از دستگیری سارقان منزل حین سرقت در محله مرزداران خبر داد و گفت: سارقان اقدام به سرقت خودروی دیگری با پلاک سرقتی کرده بودند. رسیدگی به این پرونده با گشت زنی تیم عملیاتی کلانتری 139 مرزداران آغاز شد، این تیم در محدوده بلوار مرزداران در حال گشت زنی بودند. بر اساس اعلام مرکز فوریت های پلیسی در یکی از خیابان های. این افراد بلافاصله اقداماتی را انجام داده و در آدرس اعلام شده حاضر شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل با یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ با موتور روشن مواجه شدند. با توجه به اینکه راننده پراید با یک سرنشین آماده حرکت پشت فرمان بود، ماموران متوجه شدند سارقان احتمالا داخل منزل هستند. در همین راستا بلافاصله به شماره پلاک علاقه مند شدند که طی آن مشخص شد پلاک متعلق به یک خودروی سواری مسروقه است. همزمان دو نفر از دیوار یکی از خانه ها به پایین پرتاب شدند که بلافاصله ماموران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه یکی از متهمان موفق به فرار از صحنه شد، گفت: متهم دیگر سوار بر یک دستگاه خودرو سواری و محل را ترک کرد و پلیس خودرو را متوقف و سه متهم را دستگیر کرد.

طرهانی با بیان اینکه متهمان 30 تا 38 ساله دارای سوابق زیادی از سرقت منزل بودند، گفت: این افراد در بازجویی به جرم سرقت منزل خود اعتراف کردند. در حال حاضر این افراد به دادسرا معرفی شدند و تحقیقات تکمیلی برای کشف جرایم احتمالی متهم و دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا