حوادث

دستگیری ۲ عامل ۱۰۰ فقره موبایل قاپی در تهران

رئیس دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو تلفن همراه و اعتراف آنها به 100 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش باراناخبر ، سرهنگ ضرغام آذین بیانیه: با وقوع چندین دستگاه تلفن همراه در محدوده پایگاه دوم پلیس ، پیشگیری توسط راکب و سرنشین یک موتورسیکلت شناسایی و دستگیر شد ، شناسایی و دستگیری متهم در اختیار تیم های گشت پلیس در کلانتری دوم قرار گرفت.

رئیس دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: گشت های عمدی تا دیروز ادامه داشت ، در حین گشت زنی در کلانتری ، تیم عملیاتی پلیس 137 نصر متوجه سرقت تلفن همراه یک زن توسط یک سوار و یک نفر از اهالی این منطقه شدند. از یک موتور سیکلت “

آذین با بیان اینکه گشت پلیس برای دستگیری متهم وارد عمل شد ، افزود: سارقان با افزایش سرعت در تلاش برای فرار از کشور بودند اما به دلیل عدم تعادل به زمین برخوردند و موفق به فرار نشدند.

وی افزود: متهمان در یک عملیات پلیس دستگیر و در بازرسی بدنی آنها یک تلفن همراه گمشده کشف و متهمان به جرم خود اعتراف کردند. متهمان به کلانتری منتقل شدند و در جریان تحقیقات مقدماتی ، با همکاری یکدیگر به صد تلفن همراه اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، آذین سرانجام اظهار داشت: تاکنون تعدادی از مفقودین شناسایی و سارقان برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا