در واکسیناسیون به مرز ۵۰ میلیون رسیده‌ایم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باراناخبر ،

رییس حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز (شنبه 23 آنلاین) در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به هفته دفاع مقدس و همچنین تسلیت اربعین حسینی گفت: وی مدیریت کرد به دفاع مقدس و آن روزهای سخت را به روزهای روشن پیروزی تبدیل کرد.

وی گفت اگر روح جهاد به میدان بیاید ، نه تنها کرونا بلکه همه مشکلات و مشکلات پشت سر گذاشته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با تشکر از دست اندرکاران پروژه شهید سلیمانی گفت: این پروژه باید به سرعت ادامه یابد زیرا سیستم بهداشتی کشور را از موضع واکنشی و منفعل به موقعیت فعال در برابر گسترش بیماری ارتقا داده است. بیماری.”

رئیس جمهور گفت: نکته مهم در کنار گسترش واکسیناسیون این است که پایبندی به روش های بهداشتی کاهش نمی یابد. اجرای قانون و نظارت بر اجرای آن باید با گسترش واکسیناسیون افزایش یابد تا از واکسیناسیون م effectiveثر جهانی اطمینان حاصل شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با تاکید بر لزوم کنترل دقیق افراد ورودی و خروجی از کشور گفت: افرادی که مشکوک به عفونت در این کنترل ها هستند باید قرنطینه شوند.

وی گفت: “محدودیت های هوشمند باید جایگزین محدودیت ها و تعطیلی مشاغل شود و این مستلزم برنامه ریزی دقیق است.” این سیستم را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهید.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از پیشنهاد استفاده از کارشناسان هوش مصنوعی در تکمیل این سیستم استقبال کرد و گفت: نکته مهم دیگر تهیه مکمل اطلاعاتی در مورد کارایی این سیستم است تا از عملکرد آن همزمان با تست های آزمایشی و نگرانی در مورد عملکرد آن. برای پاسخگویی

رئیس جمهور گفت: مسئولان کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا و همه کسانی که تریبون دارند باید جامعه را در مورد شرایط جدید و خواسته های خود و نیاز به پیروی از اقدامات بهداشتی با وجود بهبود وضعیت و کاهش محدودیت ها

وی افزود: برای موفقیت این کار باید از روش دستوری اجتناب شود و توضیح و اقناع در دستور کار قرار گیرد تا همکاری بیشتری از مردم جلب شود.

رئیس حجت الاسلام والمسلمین با اشاره به اقدامات انجام شده برای اعزام 40 زائر با همکاری دولت عراق گفت: با وجود تأکید زیاد ، برخی از افراد نیز به دلیل عدم اطلاع از محدودیت ها به مرزها رفته اند. یا به دلایلی دیگر “. تأکید می کنم که این افرادی که به خاطر زیارت اباعبدالله الحسین (ع) به مرزها رفته اند باید مورد احترام و احترام قرار گیرند و باید از محدودیت های تعداد سهمیه های اختصاصی عراق مطلع و متقاعد شوند. دولت.

رئیس جمهور با بیان اینکه باید از خدا به خاطر کاهش موارد تاجگذاری و مرگ تشکر کرد ، گفت: نیاز به شکر خدا تلاش مضاعفی برای کاهش میزان مرگ و میر و رنج افراد ناشی از این بیماری است.

دکمه بازگشت به بالا