علمی و پزشکی

در دماوند سه نفر به ویروس Corona آلوده شدند


اخبار آفتاب:

روز سه شنبه مهدی حیدری اظهار داشت: براساس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، در ارتباط با آخرین شیوع بیماری قلبی عروقی در دمشق ، تاکنون نه نفر با ویروس مبارزه کرده اند.

ادامه داد: در حال حاضر برای اعلام آزمایش های لازم 5 مورد تحت نظارت قرار می گیرند ، 4 مورد در بیمارستان و تحت معالجه هستند.

در دماوند سه نفر به ویروس Corona آلوده شدند

مقامات خاطرنشان کردند: علاوه بر این ، 3 سرپایی و 3 بیمار نیز پس از ترخیص بهبود یافتند.

استاندار دماوند همچنین تأکید کرد: تاکنون 5 نفر بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند که 4 نفر از آنها در مراکز درمانی دماوند و 4 نفر در بیمارستان های تهران فوت کرده اند.

وی اظهار داشت: از آنجا که بهترین راه برای جلوگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس ، ماندن در خانه و توجه به مسائل بهداشتی است ، از همه اهالی شهر می خواهیم که برای محافظت از سلامتی خود برای رفع هرچه سریعتر ویروس تلاش کنند. .

از عصر دیروز تا اول آوریل 5 بیمار جدید کوویدیایی در کشور تشخیص داده شدند و طبق معیارهای تشخیصی خاص ، تعداد کل بیماران مبتلا به این بیماری به 8 نفر رسید.

خوشبختانه 5 بیمار درمانی و مرخص شدند و این روند ادامه دارد و متأسفانه در 6 ساعت گذشته 2 بیمار مبتلا به Covidian 2 در کشور درگذشت و تعداد قربانیان در این کشور 9 نفر بود.

وضعیت سه بیمار جدی است.


نوشته های سایت توسط استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، به همین خاطر مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و وب سایت باراناخبر هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا