اجتماعی

استاندارد جدید برای تعیین افراد آلوده به ویروس کرونا

مسئولان بهداشتی در سراسر جهان برای جلوگیری از شیوع Covid 19 به ردیابی افرادی که با افراد آلوده به ویروس کرونا در تماس بوده اند اعتماد کرده اند ، اما ماه ها بحث شده است که مشخص شود چه کسی باید توسط بیماران اطراف بیمار کنترل شود. .

به گزارش باراناخبر ، طبق تعریفی که توسط مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا ارائه شده است ، اگر به طور مداوم به مدت 15 دقیقه از فردی که به عروق کرونا ویروس مبتلا است ، کمتر از 1.8 متر فاصله داشته باشید ، احتمال آلوده شدن شما بیشتر است. این محدودیتی است که باید توسط مقامات بهداشتی رفع شود.

اما تعریف جدیدی که توسط مراکز بهداشتی آمریکا منتشر شده اخیراً تفاوت زیادی ایجاد کرده است: فرد مظنون فردی است که در مدت 24 ساعت 15 دقیقه یا بیشتر از فرد آلوده کمتر از 1.8 فوت فاصله دارد.

هدف از این تعریف جدید این است که اگر فردی پنج دقیقه صبح را با یک فرد بیمار ، 5 دقیقه دیگر بعد از ظهر و 5 دقیقه شب بگذراند ، پس او در لیست افراد پر خطر است ، حتی اگر 15 دقیقه تماس باشد نزدیک به شخص بیمار پیگیر نیست.

این به روز رسانی در حالی است که تعداد قابل توجهی از موارد ویروس کرونا در ایالات متحده افزایش یافته است. به گفته جی پولتر ، مدیر بیماری های عفونی ، بیماری کرونا ویروس قلب در حدود 75 درصد مناطق ایالات متحده افزایش یافته است.

پالتر افزود كه ممكن است مردم از توصيه هايي كه داده اند خسته شده اند اما در پاييز و زمستان استفاده از ماسك بيش از هر زمان ديگر اهميت دارد.

در فصول سرد ، به دلیل تمایل به گذراندن وقت در خانه ، افراد بیشتر احتمال انتقال عفونت را دارند.

استفاده از ماسک همچنین خطر انتقال عفونت از افراد بدون علامت به دیگران را تا حد زیادی کاهش می دهد.

به روزرسانی معیارهای تشخیص افراد در معرض خطر ، تفاوت چشمگیری در نظارت بر اطرافیان بیمار ایجاد خواهد کرد ، زیرا با این استاندارد جدید ، افراد بیشتری با ریسک و مشکوک شناخته می شوند.

به گزارش الخلیج امروز ، این به روزرسانی بر اهمیت فاصله اجتماعی تأکید دارد ، زیرا نزدیک شدن به فرد بیمار برای مدت کوتاهی همچنین می تواند منجر به آلودگی به ویروس کرونا شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا