ورزشی

سپاهان باز هم حریف سایپا نشد/ پیروزی نفت مسجد سلیمان برابر ماشین سازی

آفتاب نیوز:

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران با دو دیدار دیگر به پایان رسید. در یکی از این مسابقات که ساعت 21 برگزار شد ، تیم های سایپا و سپاهان در ورزشگاه دستگردی به رقابت پرداختند. این مسابقه با تساوی 0-0 به پایان رسید. دیدار دو تیم در نیمه اول فصل با همان نتیجه به پایان رسید.

در نیمه اول مسابقه سپاهان کاملاً مقابل حریف خود بود و شانس خوبی برای گلزنی داشت. اما بی دقتی بازیکنان و واکنش های دروازه بان سایپا باعث شد بازی در نیمه اول بدون گل به پایان برسد. بازی در نیمه دوم به همان شیوه نیمه اول ادامه داشت و سایپایی سعی کرد با استفاده از ضدحمله و پرتاب پانچ و کرنر از زیر فشار حریف خارج شود. حامد فلاح زاده دروازه بان سایپا در نیمه دوم با واکنش های خود روز سختی را برای بازیکنان سپاهان رقم زد.

Dragan Sko Çi i ç ، رهبر تیم ملی فوتبال ایران ، این مسابقه را از نزدیک در ورزشگاه دستگردی تماشا کرد. یکی از نکات برجسته این مسابقه اخراج فرشاد هاشمی بازیکن سایپا بود. او در دقیقه 80 به میدان آمد ، اما در 8 دقیقه که در زمین حضور داشت ، دو کارت زرد گرفت و از زمین اخراج شد. موضوعی که اعتراضات شدیدی را از روی نیمکت سایپا برانگیخت.

با این نتیجه ، سپاهان 41 امتیاز کسب کرد و به دلیل اختلاف بهتر گل نسبت به شهر خودرو در رده دوم باقی مانده است. همچنین سایپا با 21 امتیاز به مقام دوازدهم صعود کرد.

در یک مسابقه دیگر ، تیم های تولید نفت و ماشین آلات ماسلی سلیمان همزمان با هم در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند. در پایان تیم میزبان موفق شد با یک گل ماشین را شکست دهد. عماد میرجاوان در دقیقه 39 تنها گل این تیم را به ثمر رساند.

با این پیروزی ، ناف 32 امتیاز کسب کرد و در رده هشتم باقی ماند. این ماشین ها همچنین با 24 امتیاز در مکان دهم قرار دارند.

دکمه بازگشت به بالا