علمی و پزشکی

درخواست رییس هیات مدیره نظام پزشکی تهران برای لغو گردهمایی ۴ آبان ماه پزشکان

رئیس هیأت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ در بیانیه ای با اشاره به اینکه نمی توان فضای فیزیکی مناسبی برای راهپیمایی روز چهارشنبه فراهم کرد، از متقاضیان خواست آن را لغو کنند تا به نحو احسن برگزار شود. و محیطی مناسب تر در محیطی عاری از هر گونه سخنی تند و با مدارا می گفت.

به گزارش باراناخبردکتر. سید موید علویان – رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ در خصوص انتشار مطلبی در فضای مجازی برای تجمع پزشکان در 4 آبان اطلاعیه ای صادر کرد و گفت: فرهیختگان سپیدجامه که پیشگام بودند همه عرصه های خدمت رسانی به مردم کشورشان و جنابعالی با توجه به شرایط کشور و به درخواست تعدادی از همکاران جهت تشکیل جلسه در تاریخ 13 آبان ماه در سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ موضوع را با همکاران خود در هیئت مدیره مطرح نمودم. مدیران نظام پزشکی تهران بزرگ.

همه ما به اصول اخلاق پزشکی از جمله نهایت تلاش برای حفظ جان انسان ها و رعایت رازداری به عنوان یکی از حقوق اساسی بیماران خود معتقدیم و معتقدیم که حفظ سلامت جامعه وظیفه اساسی ما در تمام حرفه های جامعه است. گروه پزشکی و تیم سلامت نظام پزشکی خانه شما عزیزان است و من به دیدگاه های مختلف احترام می گذارم اما در شرایط فعلی نمی توان فضای فیزیکی مناسبی را برای جویندگان فراهم کرد.

لذا با تاکید بر اهمیت ارزش های مشترک کادر پزشکی که همگی بر رعایت آن موافقیم، به عنوان رئیس هیات مدیره سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ از همکاران دعوت شده در جلسه درخواست لغو جلسه را دارم. صحبت کردن در محیطی بهتر و مناسب تر تجربه بدون خشونت و با مدارا. حفظ سلامت همکارانم برای من یک اولویت و مهم است.

لطفا وضعیت فعلی را درک کنید و یکپارچگی و یکپارچگی جامعه پزشکی را حفظ کنید. برای خدمت به تمامی آسیب دیدگان، پذیرش با نگاه تخصصی و حفظ حقوق آنان، برای ادامه راهی که در سال گذشته با شما برای حفظ حقوق جامعه پزشکی و تقویت اخلاق حرفه ای آغاز کرده ایم.

امیدواریم سلامت روحی، جسمی و اجتماعی ایران عزیزمان مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.»

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا