فرهنگ و هنر

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر «رحیمی کناری»

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت درگذشت مادر شهیدان عزیز «رحیمی کناری»

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید با صدور پیامی درگذشت ماجده و مومنه «حاجی خانم خیرالنسا نظریان کله باستی» مادر گرامی شهیدان برجسته «عسگری، مهدی و علی رحیمی» را تسلیت گفت. قناری”.

به گزارش باراناخبر، متن پیام تسلیت دکتر. سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به شرح زیر است:
ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم
خانواده محترم شهیدان گرانقدر رحیمی کناری
با درود
ایمان و فداکاری مادران شهدای والامقام که فرزندان دلبند خود را در راه اعتلای آرمان ها و ارزش های الهی و اسلامی و انقلابی تقدیم کردند وصف ناپذیر است و از صبر و شکیبایی زیبای این زنان مومن و مقام والای آنان قدردانی نمی شود. .
درگذشت ماجده و مومنه «حاجی خانم خیرالنسا نظریان کله باستی» مادر گرامی شهیدان سرافراز «عسگری، مهدی و علی رحیمی کناری» را به خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم.
بی شک ایمان و اراده واقعی این شهدای سرافراز ریشه در اعتقادات پاک و پاک پرورش یافته والدین گرانقدرشان دارد که در این میان نقش این بانوی بزرگوار در راستای تربیت روح جهاد و مقاومت بی بدیل است. مادری بزرگوار که به شهادت فرزندان دلبند خود احساس غرور می کرد با ایمان و استقامت راه آن شهیدان بزرگ را ادامه داد. البته از دست رفتن این سرمایه های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار ناراحت کننده است.
اینجانب از نظر نجابت و اخلاص به ایمان و روحیه صبر آنان ادای احترام نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و برای بازماندگان صبر مسئلت دارم. امید است به رحمت الهی و در جوار فرزندان شهیدشان مشمول رحمت الهی شوند.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا