عمومی

اهداء یازدهمین نشان سلامت اجتماعی به فاطمه قاسم‌زاده

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با بیان اینکه یازدهمین مدال سلامت اجتماعی به دکتر اعطا شد. فاطمه قاسم زاده ، افزود: او زندگی خود را وقف تربیت و حمایت از کودکان کرده است.
سید حسن موسوی چلک روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دکتر قاسم زاده که از همکاران دانشگاه تهران است ، دارای سوابق آموزشی ، علمی و پژوهشی بسیاری است. او معروف ترین فرد در این زمینه برای حمایت از کودکان در کشور است ، بیش از نیم قرن به طور مستقیم و صادقانه در این زمینه فعالیت کرده است.

اهدای یازدهمین جایزه سلامت اجتماعی فاطمه قاسم زاده

وی ادامه داد: تأملی در سابقه کاری دکتر قاسم زاده نشان می دهد که وی بیشتر وقت خود را صرف تدریس در دانشگاه های مختلف ، کارگاه ها و دوره های ضمن خدمت مربوط به کودکان کرده و مسئولیت پذیری در این زمینه را بر عهده گرفته است. دانش علاقمندان را از دانش خود محروم می کند. نه البته او علاوه بر تدریس در دانشگاه ها ، همواره به ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه کودکان می پرداخت. ویژگی دیگر دکتر قاسم زاده حضور م effectiveثر و فعال وی در زمینه های علمی و تخصصی مرتبط با روانشناسی و مشاوره بود. عضویت دائمی انجمن روانشناسی ایران ، عضویت دائمی انجمن مشاوره ایران ، عضویت در هیئت مدیره انجمن روانشناسی ایران و عضویت در هیئت مدیره انجمن روانشناسی ایران (2 دوره) برخی از فعالیتهای وی در این زمینه است. زمینه..

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران به برخی دیگر از فعالیت های دکتر اشاره کرد. قاسم زاده گفت: بدون شک اکثر افرادی که در زمینه کودکان در ایران فعالیت می کنند از دکتر قاسم زاده به عنوان یکی از فعال ترین افراد در زمینه کودکان دولتی یاد می کنند. عضو سرپرست شورای کتاب کودک ، عضو هیئت مدیره انجمن تحقیقات آموزشی پویا ، بنیانگذار و رئیس شبکه کمک کننده به کودکان کار ، مشاور موسسه مادران امروز ، عضو انجمن حمایت از حقوق کودکان ، عضو هیئت مدیره انجمن حمایت از حقوق کودک (2 دوره) ، نمایندگی سازمان غیردولتی نماینده مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک ، عضو گروه داوطلب افتخاری در تهران مرکز اصلاحی و یکی از اعضای کمیته راهبری جنبش جهانی کودکان و نوجوانان بخشی از حضور و فعالیت های آن است.

موسوی چلک همچنین افزود: دکتر قاسم زاده به عنوان یکی از کارشناسان دوره های مختلف در جلسات نهادهای دولتی و سازمان های مردم نهاد عمومی و نیروهای مختلف از جمله مجلس شورای اسلامی ، قوه قضائیه ، وزارتخانه های مرتبط با تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، آموزش و پرورش ویژه ، دادگستری ، بهداشت آموزش و پزشکی ، کشور و رادیو و تلویزیون حضور داشتند و صادقانه نظرات خود را بیان کردند.

وی ادامه داد: عضویت در کمیسیون تخصصی برنامه ریزی و نگارش کتاب های درسی در زمینه مراقبت از کودکان ، آموزش ، عضویت در کمیته پیشگیری از کودک آزاری وزارت بهداشت و عضویت در کمیته علمی امور شبه خانواده دفتر سازمان های رفاهی جنبه دیگری از این زندگی عاقلانه است. ” قاسم زاده همچنین چندین کتاب نوشته و تحقیقات مهم مختلفی را انجام داده است.

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران یادآور شد: یازدهمین مراسم اهدای جایزه سلامت اجتماعی به افتخار پیشگامان سلامت اجتماعی و با شعار “بگذارید برای یکدیگر ارزش قائل شویم” برگزار شد. این مراسم در زمان حیات وی برای تعدادی از بزرگان مentialثر این حوزه در کشور برگزار شده است. انجمن روانشناسی ایران ، انجمن حمایت از حقوق کودکان ، انجمن حمایت از کودکان کار و جاده ، انجمن حمایت از کودکان کار و بزرگسالان در این زمینه و کارهای اجتماعی عصر جمعه بصورت آنلاین برگزار شد. ، 7 اکتبر.

کمیسر اخلاق فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی تاکید کرد: فعالیت های ارزشمند دکتر قاسم زاده یازدهمین جایزه سلامت اجتماعی را که برای همه این فعالیتها به هیئت مدیره انجمن مددکاران اجتماعی ایران اهدا شد ، ساخت.

به گفته موسوی چلک ، نماد سلامت اجتماعی به 4 استاد خارجی و 8 استاد پیشگامان سلامت اجتماعی در کشور اهدا شد.

دکمه بازگشت به بالا