علمی و پزشکی

خودروهای تسلا می‌توانند علائم و چراغ‌های راهنمایی رانندگی را ببینند

این بروزرسانی فقط در دسترس دارندگان اتومبیل هایی است که دستگاه های آنها مجهز به کامپیوتر نسل سوم تسلا است که از حالت اتوماتیک پشتیبانی می کند و به سخت افزار معروف است. سخت افزار 3. تسلا امسال نصب رایانه را در تمام دستگاه های خود آغاز کرد. گذشته ، و صاحبان خودرو باید برای استفاده از سیستم تمام اتومبیل ، که شامل ویژگی جدید تسلا است ، هزینه ای بپردازند.

بروزرسانی جدید تسلا برای خودروهایش

اگر این ویژگی فعال باشد ، سیستم اتومبیل را در هنگام مواجهه با چراغ راهنمایی آرام نگه داشته و علائم را متوقف می کند. پس از آن راننده باید اتومبیل خود را بكشد یا پدال شتاب دهنده را فشار داده تا خودرو در حال حرکت باشد ، حتی اگر چراغ جلو سبز باشد. تسلا همچنین خاطرنشان می کند که خود حالت فرمان ممکن است به طور کامل برای راننده کار نکند و این ویژگی ممکن است برای همه تقاطع ها عملی نباشد. به عنوان مثال ، این ویژگی در گذرگاه های ریلی یا عابر پیاده کار نخواهد کرد.

بروزرسانی جدید تسلا برای خودروهایش

تسلا خاطرنشان می کند که این ویژگی های جدید در حالت بتا و بتا بوده و بعضی اوقات می تواند کند شود. این سیستم همچنین با گذشت زمان بهبود می یابد. این سیستم ممکن است در شرایط دشوار مانند عابر پیاده ، باران و نور مستقیم به درستی کار نکند. به همین دلیل است که تسلا رانندگان را ترغیب می کند تا در صورت لزوم توجه جدی داشته باشند و اقدامات لازم از جمله ترمز را نیز انجام دهند.

بروزرسانی جدید تسلا برای خودروهایش

ایلان ماسک مدتهاست وعده داده است که وسایل نقلیه تسلا یک روز تحت هر شرایطی قادر به رانندگی خواهند بود. اما علیرغم فروش خودروهایی به نام “همه اتومبیل” ، هیچ یک از اتومبیل های تسلا نمی توانند این کار را انجام دهند ، و مبلغی که خریداران هنگام خرید می پردازند در واقع برای چنین ویژگی هایی نیست.

theverge.com

2121

دکمه بازگشت به بالا