اقتصادی

آشنایی با سریعترین خودروهای هیبریدی جهان

اگرچه مدت زیادی از تولید خودروهای هیبریدی نمی گذرد ، اما محبوبیت این خودروها در حال افزایش است و اکنون بسیاری از بزرگترین تولیدکنندگان وسایل نقلیه در جهان برنامه خود را برای تولید این خودروها اعلام کرده اند.

یکی از اصلی ترین نقاط ضعف این خودروها شتاب نسبتاً کند آن است ، اما سازندگان وسایل نقلیه به تدریج این مشکل اساسی را برطرف می کنند.

در اینجا سریعترین اتومبیل های هیبریدی جهان وجود دارد:

جگوار I-Pace

جگوار در تولید اتومبیل های پرسرعت در جهان همیشه پیشرو بوده و خودرویی با سریعترین راه حل هیبریدی در جهان متعلق به همین مارک است که از صفر کیلومتر می تواند در 4.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. / ساعت

تسلا مدل 3

تسلا پرفروش ترین مدل خودرو است که یکی از اصلی ترین رقبای BMW 3 Series است. رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت 3.1 ثانیه طول می کشد.

لوتوس اویا

این خودروی انگلیسی توانایی دستیابی به سرعتی در حدود 220 کیلومتر در ساعت را دارد و در سه ثانیه می تواند از صفر کیلومتر در ساعت به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

Nio EP9

این مدل هنوز به تولید انبوه نرسیده است اما سریعترین خودروی هیبریدی چینی می تواند از صفر کیلومتر در ساعت 2.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

تسلا مدل X

یکی دیگر از نمایندگان تسلا که از باتری قدرتمند 100 کیلووات ساعت استفاده می کند. این مدل از صفر کیلومتر در ساعت می تواند در 2.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

پورشه Taycan Turbo S

یک اتومبیل گران قیمت پورشه با حداکثر سرعتی در حدود 200 کیلومتر در ساعت که از صفر کیلومتر در ساعت می تواند در 2.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

تسلا مدل S

یکی از گرانترین و قدرتمندترین اتومبیل های هیبریدی در جهان است که می تواند از صفر کیلومتر در ساعت در 2.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. قیمت این ماشین در حدود 000 000 000 است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا