اقتصادی

خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن ممنوع

اتاق اتحادیه های کارگری ایران در بیانیه ای نسبت به ممنوعیت خرید و فروش امتیازات در طرح ملی مسکن و از بین رفتن حقوق مراجعه کنندگان هشدار داد.

به گزارش باراناخبر ، در این اطلاعیه آمده است که هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن و سایر طرح های حمایت از مسکن وزارت راه و شهرسازی غیرقانونی است و منجر به سوء استفاده و سوء استفاده از حقوق صاحبان امتیاز می شود. و تشکیل پرونده های حقوقی و قضایی

عملیات اجرایی برنامه ملی اقدام برای مسکن و ثبت نام متقاضیان آن در سال 2009 آغاز شد و بر اساس اطلاعات دریافتی از وزارت راه و شهرسازی ، اکثر متقاضیان این طرح با پرداخت اولیه در پروژه های آغاز شده قرار می گیرند. مراحل مشارکت آنها اما از آنجا که طبق روش اجرای آن پروژه ، واحد در مراحل پایانی پروژه به متقاضیان اختصاص داده می شود ، در اکثر پروژه های این پروژه ، فرآیند انتخاب واحد به متقاضیان اختصاص داده می شود و در نتیجه ، قرارداد انتقال کامل نیست بنابراین به دلیل فسخ نشدن قرارداد ، خرید و فروش و معاملات ثانویه این واحدها غیرقانونی بوده و به رسمیت شناخته نمی شود.

بنابراین ، بر اساس این ابلاغیه ، طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی برنامه اقدام ملی مسکن ، کلیه موضوعات مربوط به برنامه اقدام ملی مسکن مطابق دستورالعمل ها و نمونه قراردادهای ابلاغ شده از سوی وزارت راه و شهرسازی ضروری است. توسعه توسعه.

ثبت نام متقاضیان جهش تولید و عرضه واحدهای مسکن در سامانه سمان از امروز آغاز شده و این سایت هم اکنون در دسترس است و ثبت نام به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا