علمی و پزشکی

خرید تختخواب بادی اینتکس در ایران

تخت های تورمی در کارخانه های بزرگ انتگرال و بهترین بورس تولید می شوند و توسط شرکت Intex یعنی شرکت Intex Land با قیمت ارزان در تهران خریداری و به فروش می رسند علاوه بر تخت های تورمی ، این کارخانه ها تولید محصولات بادی دیگر را نیز آغاز کرده اند. این موارد عبارتند از: تشک بادی ، قایق های بادی ، مبل های بادی ، وان های بادی ، استخرهای بادی ، استخرهای پیش ساخته ، قلعه های بادی برای کودکان ، چادرهای کودکان و تشک های آبی که همه با بدنه PVC ساخته شده اند.

خرید تختخواب با infx intex در ایران

تخت بادی با 2 نفر و تختخواب بادی با 1 نفر از محصولات ساخته شده از بدنه PVC با سطح مخمل ، جیر یا پارچه نرم است که همگی ضد عرق هستند و کاملاً پزشکی و دلپذیر هستند و نمونه های مختلفی دارند. و برای بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان متنوع است. .
چشم انداز خرید تختخواب هوای دو نفره و یک نفره با برند اینتکس و بستن آن مربوط به اندازه ، ارتفاع ، نوع مواد ، کوسن ، پمپ باد و پشتی است که هر مزیتی را بر قیمت آن می افزاید. او و البته قیمت مدل های کودکان. و نوجوانان ارزان تر از بزرگسالان هستند.
تخت های بادی را علامت بزنید و کمد های جدید و حتی قدیمی آن را می توان برای استفاده دائمی و شبانه استفاده کرد ، که دلیل نگه داشتن آنها با وزن زیاد است.از این تختخواب های بادی 2 نفره و 1 نفره ، شما می توانید از آنها به عنوان تخت های بادی استفاده کنید. استفاده کنید و محدودیتی در استفاده ندارید و فقط باید مراقب اشیای تیز باشید که به آنها ضربه نمی خورد.

آیا می توان تخت بادی Intex را در ایران خریداری کرد؟

کلیه مدل های دو شرکت اینتکس و نوع 2 و 1 نفر آن در بازار ایران وجود دارد که می توانید به راحتی از طریق همان وب سایت Intex Land خریداری کنید که گران تر از تخت های تورم معمولی و سنگین و چوبی. آنها بسیار ارزان تر هستند و می توانند توسط یک نفر حمل و نقل شوند ، بنابراین از آنها در خانه ، محل کار و مسافرت استفاده کنید.
تختخواب های پزشکی و راحتی بادی این نمایندگی Intex بسیار راحت است و شما با خرید آنها می توانید یک خواب خوب و راحت را تجربه کنید زیرا از جنس PVC هستند و سطح آنها پوشیده از جیر ، مخملی و برزنت است. برای اینکه کاملاً ضد عرضی و نرم در داخل باشد ، پل هایی از ابریشم مصنوعی یا استتار ساخته شده است که هوا را در زیر بدن مصرف کننده توزیع می کند ، بنابراین ارگونومی بدن را در شرایط پزشکی و استاندارد نگه می دارد ، و بنابراین این تورم توصیه می شود پزشکان سالخورده و سالمندان.

پمپ هوا با تورم بادی

تخت های تورمی غیرقابل نفوذ ، با 2 و 3 نفر ، دارای پمپ هوای برقی هستند که روی بدنه نصب شده و دارای دو ضربه است ، به این معنی که باد به سادگی آن را با یک سوئیچ نوری پر می کند. 3 تا 5 دقیقه. در همان زمان ، باد درون شما می بارد و شما مجبور نیستید آن را مجبور به خالی کردن آن کنید.

عمر و دوام تخت های بادی چقدر است؟

تخت های بادی یا تخت های بادی برای بزرگسالان ، کودکان با مخمل و جیر ، فروشگاه اینتکس لند با بدنه و پمپ پمپ ، ارتفاع زیاد و قد کوتاه دارای طول عمر حدود 5 تا 7 سال است که در صورت استفاده صحیح و مراقبت می شود ، ماندگاری خواهد بود. آنها چیزی خواهند داشت ، اما اگر به هر دلیلی با چیزی روبرو شوند و دچار پاره شدن و سوراخ شدن شود ، با چسبهای تعمیر Intex و پوشش هوای آن می توان آنها را تعمیر و ترمیم کرد.
شرکت Intex Land به عنوان تنها نماینده Intex در تهران و مرکز توزیع این تختخوابها ، واردات ، توزیع و فروش این محصولات بادی در ایران را آغاز کرده است که آنها را با قیمت اصلی و با تخفیف می فروشد ، به طوری که آنها آنها را به هموطنان عزیز ارائه می دهند. از آنها در خانه ، محل کار و مسافرت استفاده کنید.
مواردی که باید در هنگام استفاده از تخت های بادی به خاطر بسپارید:
1. تخت بادی Intex را در مکانی تمیز و صاف نصب و استفاده کنید.
2. در هنگام تورم کردن روی تخت های تورمی قرار نگیرید.
3. برای تمیز نگه داشتن آنها می توانید از یک سطح صاف بر روی آنها استفاده کنید.
4- از قرار دادن پودر کودک خودداری کنید تا به الیاف داخلی آنها آسیب نرسد.
5- به محض تغییر صدای پمپ ، آن را از محل خروجی جدا کنید ، به این معنی که فضای بستر هوا پر است.
6. تخت های بادی را در نزدیکی دستگاه های گرمایش نصب نکنید.
7. در صورت پارگی یا سوراخ کردن ، فقط از چسب تعمیر Intex استفاده کنید.

مزیت خرید تختخواب بادی Intex

تخت های تورم سبک ، جمع و جور بوده و نیازی به قاب ندارند و می توان بر روی فرش ، فرش ، سرامیک ، پارک و غیره نصب کرد ، زیرا کف صاف و بی پایه است ، رنگ بالای این محصولات نیز باعث می شود. با سایر لوازم خانگی تصمیم بگیرید ، تحمل وزن مدل های دو نفره از 200 تا 300 کیلوگرم ، و مدل های تک نفره از 100 تا 140 کیلوگرم هستند که بسیار عالی هستند.

بهترین تختخواب های بادی Intex و کمد آن

تخت های یک نفره و یک نفره برای بزرگسالان و کودکان ، همه با موادی ساخته شده اند که طول ، عرض و ارتفاع آن متفاوت است .هرچه قد آنها بالاتر باشد از کیفیت بالاتری نیز برخوردار می باشند زیرا پل های داخلی آنها همچنین بالاتر تخت های بادی قابل تاشو هستند و می توان آنها را در بسته حمل کارخانه یا در جای دیگر حمل و نقل کرد ، تاشو ، تاشو و ذخیره کرد.
هنگام خرید تخت بادی Intex در ایران ، توجه داشته باشید که یک کد 5 رقمی در زیر جعبه قرار داده شده است و با جستجوی این کد پنج رقمی در مرورگرهای گوگل ، باید تصویر آن محصول را با همان نگاه و مشخصات برای شما مشاهده کنید. حتما از اصل و اصل آن استفاده کنید ، اما این بارکد دارای تخت های بادی بر روی بدنه آن نیز هست.

تختخواب هوا داخل ماشین

همچنین یک مدل تختخواب بادی در پشت صندلی عقب خودرو وجود دارد که در صندلی عقب اتومبیل نصب شده است و با هر مدل از قبیل مدل پشتی اتومبیل شما را به اتاق خواب راحت و ساکت تبدیل می کند. سفر و شاسی بلند ، به منظور مسافرت. بزرگسالان و کودکان در صورت خستگی و خواب آلودگی در آن می خوابند و در آن استراحت می کنند این تختخواب هوای ماشین دارای پمپ هوای کمتری با عملکرد دوتایی ، کوسن هوا ، حمل کیف و چسب تعمیر است که در یک بسته کامل قرار دارد و هیچکدام از آنها نباید بسته بندی شوند. تجهیزات را با قیمتی متفاوت خریداری کنید.

توجه داشته باشید که تختخواب های یک نفره و یک نفره دارای تورم بادی Intex و گیره های آن دارای ارتفاعات بسیار خوبی هستند و نمی توانید از آنها در چادرهای مسافرتی استفاده کنید زیرا به قد و فضای زیادی احتیاج دارند و بهتر است برای این منظور از تشک های بادی استفاده کنید. از سایت های Intexland خریداری کنید که کمتر هستند.

روش تعمیر تخت intex بادی و بسته شدن آن

تخت های بادی دارای بدنه ای ضخیم و بادوام هستند اما نسبت به اشیاء تیز و برنده حساس هستند و با ضربه زدن به آنها می توان آنها را پاره یا سوراخ کرد. برای ترمیم تخت بادی باید تخت هوا را خریداری و تعمیر کنید. سفارش این است:
اگر محل نشت را با دستان مرطوب و مرطوب پیدا نکرده اید ، کل فضای تختخواب هوا را از زیر ، کنار و به سمت آن بچرخانید تا بوی آن احساس شود ، سپس مکان مورد نظر را علامت گذاری کنید و در مرحله بعدی تخت را مرطوب کنید. و قطعه ای با چسب مایع. و آن را در ناحیه حفر شده قرار دهید ، سپس از یک سطح صاف مانند کتاب روی آن استفاده کنید و وزنی حدود 5 کیلوگرم را روی آن ها 3 ساعت بگذارید تا کاملاً فشرده شود ، بنابراین بستر متورم شما کاملاً ترمیم و از آن به عنوان استفاده کنید. روز اول خرید

تختخواب با تورم intex بخرید

برای خرید تختخواب بادی Intex در ایران و انواع تختخواب بادی با تورم در مدلهای پزشکی و با طبیعت خوب 2 نفر می توانید به وب سایت Intex Land به آدرس https://www.intexland.ir مراجعه نمایید یا با شماره دفتر تماس با فروش این شرکت با شماره 021-44204854 تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا