اجتماعی

راهنمای خرید اینترنتی مبلمان راحتی، سرویس تخت خواب و میز ناهارخوری از فروشگاه iranmiz.com

فروشگاه اینترنتی ایران میز

برای داشتن خانه ای کامل با دکوراسیون عالی ، قطعاً به لوازم جانبی اضافی نیاز دارید که این ایده را به واقعیت تبدیل می کند. بدون شک تعدادی از وسایل از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و وجود آنها در خانه می تواند باعث زیبایی هرچه بیشتر خانه و تأثیر بسزایی در دکوراسیون کلی خانه شود. مبلمان راحت اساسی ترین ماده تشکیل دهنده دکوراسیون است زیرا فضای زیادی از خانه را اشغال می کنند و بسیار دیده می شوند و هر روز بسیار استفاده می شوند ، بنابراین الگوی آنها بر کل خانه تأثیر می گذارد.

مرحله بعدی میز ناهار خوری است که می تواند دکوراسیون کنار مبلمان را تکمیل کند ، زیرا میز در اتاق ناهارخوری قرار می گیرد و می تواند در بعضی از خانه ها در آشپزخانه باشد. باز هم می توان گفت به دلیل استفاده زیاد و فضای اشغال شده ، موثر است. اما لازم به ذکر است که میز متناسب با مبلمان انتخاب شده است ، حتی رنگ را می توان با سایر لوازم جانبی تنظیم کرد. در مرحله آخر تختخواب است که می توان گفت در اتاق دیگری است و دیده نمی شود اما چنین نیست و نوع و مدل آن نباید از سایر لوازم خانگی جدا شود.

مبل راحتی - میز ایران

مبلمان راحتی

مبلمان راحتی می توانند فضای خانه شما را تغییر دهند و دکوراسیون شما را کامل کنند. به عنوان مثال ، اگر دکور مدرن دارید ، می توانید مبلمان ظریف با دسته های کوچک انتخاب کنید و اگر دکوراسیون کلاسیک است ، می توانید یک مبلمان بزرگتر با دسته های پهن ، و حتی گاهی مبل هایی با چوب کم انتخاب کنید. دستکش پوشیدن مبل راحتی باید دارای تعدادی ویژگی باشد که می توان از آنها به عنوان مبلمان راحتی عالی نام برد. در ادامه برخی از ویژگی های مبلمان راحتی را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های یک مبل خوب چیست؟

  • ارتفاع پشت مبل باید خوب و مناسب باشد تا بتواند شانه ها و گردن را محافظت و پوشش دهد.
  • قسمت پشتی مبل باید استاندارد باشد تا کمر را به خوبی بپوشاند.
  • ارتفاع مبل از سطح زمین باید به اندازه ای باشد که پاها از زمین فاصله زیادی نداشته باشند و خم نشوند.
  • اگر سطح مبل چرمی باشد باید سطح آن ناهموار باشد تا از تعریق زیاد جلوگیری کند.
  • قطعات مختلف مبلمان وبهلسترد باید از نرمی استانداردی برخوردار باشند تا برای ایجاد کمردرد سخت نباشند و برای لمس قسمتهای چوبی مبل خیلی نرم نباشند.
  • وزن مبل ویژگی دیگری است که در هنگام خرید باید به آن توجه شود. مبل باید سبک باشد تا بتوان آن را به راحتی حمل کرد ، اما خیلی سبک نیست ، زیرا در این حالت ، این نشانه چوب بی کیفیت در ساختار قاب است ، که بسیار مقاوم نیست و مصرف زیادی دارد به سرعت. مبل های سنگین گران ترند و از چوب های با کیفیت بالا در آنها استفاده شده است. در نهایت ، انتخاب اینکه شما چه نوع مبلی را خریداری کنید با شماست
  • اگر سطح مبل پارچه ای است بهتر است از پارچه های با کیفیت استفاده کنید. پارچه های جیر و مخمل هر دو گرم هستند و اگر مواد آنها خوب نباشد ساختار خود را از دست می دهند و در اصلاح اصلاح طاس می شوند.

میز ایران دو تخته

بستر

این تختخواب در انواع مختلفی مانند مبلمان و کمد طراحی و ساخته شده است. تختخوابهای سلطنتی ، کلاسیک و مدرن انواع مختلفی از تختخوابها هستند که با توجه به دکوراسیون کلی خانه و اتاق خواب انتخاب می شوند. همچنین وجود فضای کافی برای قرار دادن این تخت ها در اتاق باید در نظر گرفته شود و در واقع باید نوع تخت را با توجه به فضا انتخاب کنید.

تختخواب مناسب برای فضای اتاق خواب

اگر نیاز به خرید یک تخت دونفره دارید و فضای اتاق شما می تواند انواع مختلفی از تخت ها را در خود جای دهد ، می توانید یک تخت دونفره انتخاب کنید که به راحتی دو نفر را در خود جای دهد و فضای اضافی در کنار آنها داشته باشد. به طوری که آنها در آرامش استراحت کنند.

در بالای تخت تاج قرار دارد که در هر نوع به روشی منحصر به فرد و متفاوت طراحی شده است. همچنین ارتفاع تختخواب به طور استاندارد بین 55 تا 60 سانتی متر است ، به طوری که به زانوها برای نشستن روی تخت فشار وارد نمی شود و ارتفاع تخت از زمین باید 30 سانتی متر باشد تا به راحتی زیر تخت تمیز شود. و جارو برقی زیر آن می رود. مسلماً اگر تختخواب شما دارای لانه و جعبه باشد ، قسمت زیر تخت پر شده و فاصله آن از زمین دیگر معنایی ندارد.

تختخواب سرویس خواب

تختخواب ها با توجه به طراحی دارای مواد متفاوتی هستند. اما تختخواب ها معمولاً از چوب و فلز ساخته می شوند. مواد تزئینی تخت از پارچه و چرم در تاج ساخته شده است. اما باز هم نوع دکوراسیون است که تعیین می کند مواد تخت از کجا ساخته شود.

نحوه انتخاب تشک برای تختخواب

برای اینکه بتوانید تشک خوبی برای تختخواب خود انتخاب کنید ، ابتدا باید انواع آن را بشناسید و بدانید که هر کدام چه ویژگی هایی دارند و برای چه مواردی مناسب هستند. از جمله ویژگی هایی که به تشک ها و تشک های جدید اضافه شده است پارچه های تشک ضد آب ، ضد حریق و حشرات ضد حشره هستند که ایده بسیار جالبی مخصوصاً برای هتل ها است و این ویژگی ها بسیار عالی خواهد بود. بود

تشک های فنری معمولاً برای افراد جوانی و همچنین سبک وزن مانند کودکان مناسب هستند.

تشک های طبی و فنری نوع دیگری است که می توان گفت یک دسته کلی است و برای هر سن و وزنی قابل استفاده است.

اما تشک های طبی مملو از فنر نیستند و خاصیت دارویی دارند و عمدتا برای افرادی که کمردرد و بیماری های ارتوپدی دارند به منظور کمک به حفظ آناتومی بدن مورد استفاده قرار می گیرند.

میز ناهار خوری در ایران

میز غذاخوری

بعضی از خانه ها مساحت زیادی دارند و بنابراین هر قسمت از خانه فضای کافی و جداگانه دارد ، به عنوان مثال یک اتاق غذاخوری جداگانه وجود دارد که می توانید به راحتی میز ناهار خوری در آن قرار دهید. یک راهرو وجود دارد که برای کنسول مناسب است و قسمت پذیرایی فضای کافی برای قرار دادن مبلمان و کمد دارد. اما برای خانه های کوچک ، اوضاع کمی متفاوت است. در طبقه پایین هیچ اتاق غذاخوری وجود ندارد و فضای زندگی محدود است و امکان قرار دادن میز ناهار خوری در آنجا و همچنین در آشپزخانه وجود ندارد. در اینجا شما باید از ایده های جدید برای داشتن یک میز غذا کمک بگیرید.

در ادامه چند نمونه از تاشو و جداول کوچک را آورده ایم که می توانید برای آنها اطلاعات کسب کنید.

میز ناهار خوری مدرن کوچک

می توانید یک میز بین آشپزخانه و اتاق نشیمن قرار دهید ، در این حالت آشپزخانه باز است و یک میز غذاخوری زیبا و کوچک خواهید داشت. طراحی آن به فضای شما بستگی دارد اما بدون شک بهتر است سراغ مدل های مدرن و جذاب بروید.

میز ناهار خوری کوچک تاشو

یکی از جدیدترین نمونه های میز ، میزهای تاشو است که اگر بتوانید آنها را با صندلی های تاشو ترکیب کنید ، بدون شک ایده جالبی را عملی می کند و فضای زیادی در مقابل خانه شما اشغال نمی کند. هر زمان به میز احتیاج داشتید می توانید میز و صندلی را باز کرده و از آن استفاده کنید و در صورت عدم نیاز به میز ، آنها را جمع کرده و در گوشه ای قرار دهید.

میز ناهار خوری با فضای کم

میزهای کوچک الگویی شبیه میزهای تاشو دارند اما با این تفاوت که هنگام تا شدن روی دیوار قرار می گیرند و مانند قفسه یا کمد به نظر می رسند که به تزئین منزل شما نیز کمک می کند. مدل های میز جمع و جور مانند تختخواب های جمع و جور در سال های اخیر توانسته اند تفاوت زیادی در دکوراسیون منازل ایجاد کنند و بهترین نکته این است که می توانید میز را به دلخواه خود به نجار سفارش دهید تا دقیقاً مطابقت داشته باشد اندازه موجود آن را در فضا بسازید.

می توانید طرح هایی را در پشت میز سفارش دهید که در چوب تراشیده شوند و وقتی میز را تا می کنید ، یک دکور زیبا و طرح دار در خانه ظاهر می شود. شما در صورت نیاز به یک میز و در مواقعی که نمی خواهید یک تزئین زیبا و جذاب در گوشه ای از خانه خواهید داشت.

برای خرید انواع مبلمان راحتی ، میز و تختخواب ناهار خوری چوبی و سرویس خواب می توانید به فروشگاه اینترنتی ایران میز به آدرس www.iranmiz.com مراجعه کنید.

آرم میز ایران

* گزارش تبلیغات

دکمه بازگشت به بالا