عمومی

۱۶ هزار نیروی هلال احمر برای خدمت رسانی دراربعین ساماندهی شده‌اند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، یعقوب سلیمانی صبح امروز شنبه در استانداری خوزستان و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این توفیق بود که به همراه تعدادی از همکاران به خوزستان پایتخت حراست مقدسه استقبال کردند. زائران سرور. و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین.آ) به مناسبت ایام اربعین حسینی آمدیم.

وی افزود: جمعیت هلال احمر کشور از دو ماه گذشته جلسات ستاد اربعین را برگزار کرده و در دو حوزه امداد و نجات و کمک به بهداشت و درمان کشور و مسئولیت سلامت برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم. و درمان در عراق

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: با توجه به شرایط سال و روزهای جاری. بعد از کرونا و اینکه استقبال زائران نسبت به سال های گذشته چشمگیرتر است و همچنین گرمای مضاعف هوا هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

سلیمانی اعلام کرد: 16 هزار داوطلب، مددکار و… نجات دهنده ها سازماندهی شده اند؛ همچنین 570 پایگاه ثابت و 116 پایگاه موقت هماهنگ و برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به طرح خدمات رسانی به زائران حسینی از طریق بیش از 4500 دستگاه خودروی امدادی و عملیاتی، ادامه داد: امسال ظرفیت های امدادی از مبادی ورودی زائران غیرایرانی ورودی به کشور برای اطمینان از ورود ایمن آنها فراهم می شود. و خروجی.درجا انجام شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور یادآور شد: برنامه ریزی های لازم در عراق نیز انجام شده و ظرفیت پایگاه های امدادی و مراکز درمانی این کشور با شرایط خاص موجود تقریباً سه برابر شده است. بیشتر تامین مواد مخدر، هماهنگی های لازم و جلسات مشترک (حضوری و حضوری) با طرف های عراقی برگزار شد.

سلیمانی با نشان دادن آمادگی کامل جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران حسینی گفت: با حساسیت و انگیزه ای که در استان خوزستان وجود دارد اقدامات لازم انجام شده و مشکل جمعیت هلال احمر استان استقرار است. قرارگاه عملیاتی در مرز شلمچه و چزابا با توافق خوبی حل شد.

وی اعلام کرد: حدود 450 امدادگر و نجات دهنده در 15 پست ثابت و 15 پست موقت در خوزستان با آمادگی کامل برای خدمت رسانی به زائران حسینی مشغول به خدمت هستند.

دکمه بازگشت به بالا