فرهنگ و هنر

خدمات آیت الله امینی به یاد می آورد

باراناخبر / قم مدیر سمینارهای کشور اظهار داشت: خدمات آیت الله امینی در دژهای مختلف سیستم به یادگار خواهد ماند.

آیت الله علیرضا عرفی پیام تسلیت را به آیت الله امینی ، عضو انجمن مدرسین حوزه علمیه قم و عضو خبرگان رهبر معظم انقلاب ارسال کرد.

در پیام مدیر سمینارهای کشور آمده است: سقوط فقهای مشهور و فداکار و دانشمند متعهد و فداکار آیت الله حاج شیخ ابراهیم امینی تب تراه برای سمینارها و روحانیون و مردم شریف قم و ایران. بود

در این پیام آمده است: در سالهای قبل و بعد از انقلاب اسلامی ، مرحوم سعید با جدیت در وزارت فکر ، فرهنگ ، حوزه علمیه ، انقلاب ، سیستم اسلامی ، ملت بزرگ ایران و مردم شریف قم و پیرامون انقلاب کار کرد. و ایجاد نظام اسلامی. وی ایجاد شد و خدماتش در جامعه معلمان ، رهبران و شورای تشخیص مصلحت نظام در مقام امامت جمعه قم و سایر مواضع به یادگار خواهد افتاد و در محضر حضرت احادیث بزرگوار و دینی ، آموزشی ، اجتماعی و … ایده های فرهنگی و انقلابی. آثار ، کتابها ، نوشته های جالب و روان و پرده برداری های وی قابل مشاهده است و شخصیت وی را می توان برای دانش آموزان ، اندیشمندان و جوانان استفاده کرد. آن حوزه علمیه و دانشگاه باید الهام بخش و نمونه باشد. آن چهره ناب و خدمتگزار مشاور امین برای جوانان ، خانواده ها ، مردم شریف و نظام اسلامی مورد توجه قرار گرفت و وی در دفاع از امام راحل قدس و ولی فقیه انقلاب اسلامی پیشگام بود.

در پایان این پیام آمده است: غیبت این محقق زهد و خدمتگزار به ولی فقیه انقلاب اسلامی و مراجع عظام برای تقلید از دامات برکاتام و حوزه علمیه قم و روحانیون عالیقدر و مردم شریف ایران و قم و همه دانش آموزان و عزیزان و بازماندگان و من به خصوص با بیت شریف و نوه های محترمش همدردی می کنم و از خداوند متعال برای درجات شریف مرحوم سعید و سلامتی ، صبر و پاداش خوب الهی خود برای بازماندگان محترم تقاضا می کنم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا