اجتماعی

از نمایش گروه های ورزشی تا اهتزاز پرچم پر افتخار ایران اسلامی

در گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، قهرمانان، پیشکسوتان و خبرنگاران ورزشی به همراه ورزشکاران محلات تهران با آرمان های جاودانه امام امت و شهدای راه حق عهدنامه ای نو بستند.

به گزارش باراناخبر، جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اعلام انزجار از زورگویان زمان همراه بود در حالی که امروز در سراسر ایران اسلامی برگزار شد، خودشان تاکید کردند.

همچنین سازمان ورزش برای پذیرایی از مردمی که با حضور خود شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را زنده کردند و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به عنوان میثاق ایرانیان و اعلام اقتدار ما به اهتزاز درآوردند، غرفه ای برپا کرد. مردم.

در این راستا برگزاری مسابقات فرهنگی، نمایش های رزمی، دوچرخه سواری، موتورسواری، اسکیت و گروه های هنری از جمله برنامه های اجرا شده توسط سازمان ورزش بود و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

ایجاد مشارکت عمومی با ارتقای سلامت

پرویز سروری – نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران – با حضور در غرفه سازمان ورزش، با ابراز خرسندی از برنامه ریزی های انجام شده برای خدمات رسانی به شهروندان تهرانی گفت: یکی از راه های ایجاد مشارکت مردمی ارتقای سلامت است. . و نشاط در جامعه.» و ورزش شهروندی یکی از ابزارهای مهم و مؤثر برای رسیدن به این هدف است.

ورزش همگانی عامل انسجام ملی

محمد آخوندی – رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران – گفت: امروز روز وحدت ملی است. روزی که مردم با وجود شرایط سخت کورونا به صورت خودجوش در راهپیمایی شرکت کردند و این افتخاری دوباره برای میهن اسلامی ما بود.

وی همچنین از حمایت شورای اسلامی شهر تهران از ورزش شهروندی و سازمان ورزش به عنوان متولی این موضوع خبر داد.

مردم مهمترین سرمایه این انقلاب هستند

بهنام ابوالقاسم پور – پیشکسوت فوتبال کشورمان – حضور مردم را نشانه تیزبینی بالا در دفاع از آرمان های نظام خواند و گفت: مردم سرمایه اصلی کشور هستند و این نظام مبتنی بر اعتماد به آنان است. حفظ این ثروت بزرگترین وظیفه همه ماست.

من به پرچم کشورم افتخار می کنم

محمد مومنی پیشکسوت فوتبال کشورمان نیز با اعلام اینکه “به پرچم سه رنگ کشورم افتخار می کنم” افزود: همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که برای این انقلاب جان خود را فدا کردند تا به ما یاد دهند. دولت و تیزبینی.»

ورزش همگانی زیر سایه پرچم ملی در حال رشد است

ممد مشهدیاری – پیشکسوت دو و میدانی – نیز به رشد و اعتلای ورزش همگانی زیر سایه پرچم سه رنگ و سربلندی جمهوری اسلامی پرداخت و افزود: این ملت در همه جا زیر پرچم سه رنگ ایران اسلامی کارهای بزرگی انجام می دهد. جلال و غیرت مردم بر جهان ظاهر می شود.

وی ابراز امیدواری کرد با اقدامات سازنده سازمان ورزش ورزش شهروندی برای حفظ سلامت عمومی مردم و تزریق نشاط و شادابی در خانواده نهادینه شود.

حضور مردم دشمن را درهم می کوبید

حسین اوجاقی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران که از قهرمانان ورزش های رزمی کشورمان است، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را دشمن و وحدت آفرین خواند و افزود: آنها به صورت خودجوش در این راهپیمایی شرکت کردند. راهپیمایی کردند و مایه مباهات این نظام مقدس شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، وی با تاکید بر اینکه “ورزش همگانی راهی روشن در خدمت انسجام ملی است” گفت: امروز در عرصه ورزش همگانی تمام تلاش خود را می کنیم تا سلامتی و تندرستی این مردم شریف.” بیایید سهم خود را در این نظام و این انقلاب انجام دهیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا