ورزشی

جنجال حرف‌های مثبت 18 در فوتبال!

زاوش محمدی: استقلال برای انجام دومین دیدار خود در لیگ برتر مقابل فولاد به اهواز رفت. محمود فکری و تیمش که در هفته اول با دو گل مقابل مس رفسنجان به برتری رسیده بودند ، امیدوار بودند در هفته های ابتدایی با غلبه بر فولاد برتری خود در لیگ برتر را حفظ کنند تا گرفتار مشکلات فصلی نشوند. آخر.

با این وجود استقلال در دقایق پایانی در بازی برابر فولاد شکست خورد تا رکورد خوب محمود فکری در لیگ برتر و جذابیت این تیم مقابل جواد نکونام را بشکند. محمود فکری از زمانی که کار خود را به عنوان سرمربی در لیگ برتر با منسوجات آغاز کرد ، هیچ رکوردی را از دست نداد ، تا اینکه یک روز قبل از آن به فولاد باخت. اولین باخت فکری در لیگ برتر برای خودش و همچنین اولین باخت استقلال در لیگ بیستم پس از آن بود که ابتدا با یک گل از حریف پیش افتادند و سپس ابتکار عمل را از دست دادند.

علاوه بر باخت استقلال که در هفته دوم سه امتیاز مهم را از دست داد ، اتفاقات بعد از بازی نیز روی باشگاه خصوصاً سرمربی تأثیر گذاشته است. داستان در مورد پخش ویدئویی است که بعد از بازی ، یکی از بازیکنان فولاد به سراغ محمود فکری می رود و با گفتن “ببخشید” ، او احتمالاً قصد دارد برای شکستی که متحمل شده از فکری دلجویی کند. محمود فکری ، اما در حال حاضر و در حالی که متوجه نمی شود از او فیلمبرداری می شود ، از هجده کلمه مثبت استفاده می کند که به وضوح در فیلم منتشر شده شنیده می شود ؛ او گروه استیل را مخاطب قرار داده و می گوید شما فقط می توانید با “…” برنده شوید و دوباره از دو کلمه بسیار مبتذل استفاده می کند. اگرچه بازیکن فولاد با شنیدن جمله اول می خندد ، بنابراین ممکن است سرمربی استقلال شوخی کند ، اما مشخص است که دو کلمه بی ادبانه دیگر که بعد از جدایی از بازیکن فولاد بر زبان آمده ، هیچ ارتباطی با شوخی های ناشناخته ندارد. .

با انتشار این فیلم در فضای مجازی ، هم اکنون گزارش شده است که ممکن است محرومیتی برای مربی استقلال در نظر گرفته شود ، به طوری که این مربی از ابتدای حضور در باشگاه مورد علاقه خود با یک چالش اساسی روبرو می شود. از طرف دیگر ، باشگاه فولاد خوزستان نیز به دلیل اهانت های انجام شده توسط محمود فکری خطی را کشیده است که باید از این مربی شکایت کند. مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان می گوید که آنها از محمود فکری به دلیل توهین به بازیکنان و کادرفنی تیم شکایت می کنند.

* تاریخچه وقایع جنجالی

انتشار این فیلم توسط محمود فکری تاریخ و خاطرات رختکن تیم های پرسپولیس و استقلال در دهه هفتاد و هشتاد را زنده کرد. گفته می شد که علی پروین سرمربی و اسطوره باشگاه پرسپولیس گاهی بازیکنان را با سخنان تندی خطاب می کرد. اگرچه این شایعات همیشه شنیده می شد و هرگز تأیید نمی شد ، اما طبق گفته بازیکنان پرسپولیس ، پادشاه قرمزهای رختکن همیشه با صحبت های خود بازیکنان را هیجان زده می کرد. بهروز رهبری فرد در یک خاطره می گوید ، در یکی از بازی های نیمه اول ، تیم دو گل از حریف عقب بود ، اما وقتی پروین وارد فاصله دو نیمه شد و به بازیکنان خطاب کرد ، این بازیکنان پس از سه وارد زمین شدند آنها به حریف گل زدند و برنده مسابقه شد. ناصر ابراهیمی بعداً در مصاحبه ای گفت که علی پروین در رختکن فحاشی نکرد و جملات رایجی را در رختکن گفت که بازیکنان را ناراحت نکرد.

همچنین یکی از درگیری های امیر قلعه نویی و مهدی رحمتی این بود که گارد آبی ادعا کرد قلعه نویی در رختکن به او توهین کرده است. رحمتی در آن زمان گفته بود که جواب قلعه نویی را داده و گفته است که از باشگاه پول نمی گیرد تا تو به من توهین کنی. بدون شک یکی از مشهورترین این وقایع کلمه ای بود که حسن اشجاری بازیکن سابق استیل آذین گفت. متأسفانه برای او ، میکروفون رادیو و تلویزیون به او نزدیک بود و این کلمه از تلویزیون پخش شد تا ممنوعیت تلقی شود.

حال پس از این اتفاقات باید دید که کمیسیون انضباطی با محمود فکری مربی استقلال چگونه برخورد خواهد کرد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا