ورزشی

میلیچ منتظر تماس استقلالی‌ها برای بازگشت به ایران

بازیکن کروات استقلال می گوید منتظر است تا مسئولان این باشگاه به او بگویند چه زمانی به ایران عزیمت می کند.

به گزارش باراناخبر ، باشگاه استقلال پس از حضور کارمندان جدید مدیریتی در این باشگاه با برخی از جای خالی ها و مسائل بزرگ روبرو است و یکی از این نگرانی های مهم موضع محکم بازیکنان خارجی این تیم یعنی شیخ دیابات و. هروی میلیچ به دنبال ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی توسط وزارت ورزش ، اهمیت این موضوع برای استقلال دو برابر شده است و مسئولان باشگاه استقلال توجه بیشتری به نگه داشتن این دو بازیکن داشته اند.

با اعلام خبر شروع مسابقات ورزشی پس از پایان ماه مبارک رمضان ، تمرین تیم های فوتبال از سر گرفته می شود و یکی از موضوعات مهم استقلال بازگشت بازیکن کروات به ایران است که باشگاه چندی پیش اعلام کرد. از طریق امور مالی باشگاه استقلال ، وی به حساب ارائه شده توسط وی منتقل شد.

در همین رابطه ، هروی میلیچ در سخنان اخیر خود در مصاحبه با باراناخبر وی گفت: “وقتی من به ایران بروم و به بلوزها بپیوندم ، این باشگاه اعلام خواهد کرد که چه زمانی به ایران باز خواهم گشت.”

با وجود اتفاقاتی که رخ داده و شروع مسابقات لیگ برتر ، هنوز مشخص نیست که بازیکنان خارجی استقلال با توجه به خواسته هایشان ، به ایران باز خواهند گشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا