ورزشی

جعفری: نساجی شخصیت پیدا کرده/ باید به لیاقت‌مان برسیم

هافبک نساجی می گوید حمید مطهری به نساجی شخصیت داده و تیم انگیزه پیدا کرده است.

رضا جعفری در گفت وگو با باراناخبر، درباره وضعیت نساجی گفت: در ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفتیم و با توجه به ناداوری، این نتایج آن چیزی نبود که می خواستیم. اما با گذشت زمان امتیازهای خوبی کسب کردیم و مقابل تیم های قدرتمند فولادی و گل گهر پیروز شدیم. ما نشان دادیم که تیمی با کیفیت هستیم. تیم ما شخصیت پیدا کرده است. مطهری بسیار با شخصیت است و این شخصیت را به تیم معرفی کرده است. با نصیحت و صحبت های مطهر انگیزه کافی به دست آوردیم و توانستیم باور کنیم تیم خوبی هستیم.

وی ادامه داد: تازه در ابتدای فصل هستیم اما همچنان به نتایجی که می خواستیم رسیدیم. اگر بی عدالتی نبود نتایج بهتری داشتیم. ما انگیزه داریم که در بالای جدول باشیم. نمی گویم برای قهرمانی می جنگیم چون این وعده های پوچ است اما تلاش می کنیم بهترین نتایج را بگیریم و بهترین فصل را داشته باشیم.

هافبک نساجی درباره آمادگی خود نیز گفت: اگر بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، تیم خوب می شود. هرکس در این تیم باشد قطعا شرایط خوبی پیدا می کند. هر بازیکنی که کیفیت بالایی داشته باشد، بازیکن کنار او به کیفیت بالاتری می رسد. در مورد من هم همینطور است. خدا را شکر امسال سال خوبی برای تیم بود و امیدوارم همین روند را حفظ کنم تا تیم نتایج خوبی کسب کند.

وی ادامه داد: در ابتدای فصل هستیم اما تلاش می کنیم بهترین نتایج نساجی را بگیریم. ما باید موضعی بگیریم که در حد خودمان باشد. باید به جایگاهی که لایقش هستیم برسیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا