عمومی

باخت در سیستم من وجود دارد / باید به ثبات برسیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محرم نویدکیا پنجشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی امشب دو قسمت مختلف داشت که قسمت اول در بالا آمده است. خارق العاده خوب بود، هر کاری در ذهنمان بود با ایرادات کمتری انجام دادیم و موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و باید در نیمه اول بهتر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم.

وی افزود: صنعت نفت آبادان در نیمه دوم سخت‌تر بازی کرد و با تعویض‌هایش کمی جلوتر رفت و از چپ، راست و پشت مدافعان استفاده کرد و سعی کردیم از این موقعیت استفاده کنیم و ضدحمله خوبی هم داشتیم. در توپ های برگشت به خوبی استفاده شد و دو موقعیت به تیرک دروازه برخورد کرد و دو موقعیت بیرون آمد.

همه معتقدند سپاهانی ها باید قهرمان شوند و من به شدت مخالفم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: بازی خوبی بود اما باید این واقعیت را بپذیریم که اگر نتوانیم به موقع خوب کار کنیم در دقایق پایانی استرس داریم، همه معتقدند سپاهان باید قهرمان شود. ، و من با آن موافقم خارق العاده من مخالفم

وی گفت: به مسئولان باشگاه، هواداران و مسئولان کارخانه می‌گویم اولین کاری که در سپاهان انجام می‌دهیم رسیدن به ثبات است، من با تحمل فشار مشکلی ندارم، سال‌ها در سپاهان هستم، یک سال است که قهرمان شده‌ایم. ، سال دهم جدول بودیم، یک سال نایب قهرمان شدیم و سال بعد چهارده سالگی تا تثبیت شدیم.

تا زمانی که ثبات نداشته باشیم نمی توانیم قهرمان باشیم

نویدکیا تاکید کرد: تا زمانی که به ثبات نرسیم نمی‌توانیم قهرمان شویم، من این نظر را از ابتدا اعلام کرده‌ام و در قراردادم هم گفته‌ام که تیمم برای کسب سهمیه و حضور در جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌شود.

من همیشه می خواهم برای تیم هجومی بازی کنم. شما دارید شما دیدگاه دیگری دارید، من برای پول اینجا نیستم، به دنبال شهرت نیستم، بلکه می خواهم کار کنم.

من دوست دارم بازیکنان هجومی بازی کنم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دوست دارم بازیکنان تهاجمی بازی کنم، فردی که در حمله کار می کند می تواند بازی سختی داشته باشد و ببازد، من از باخت نمی ترسم، مشکلی برای باخت ندارم اما از نظر خودم یک بازیکن هستم. صد درصد در برابر تساوی صفر-صفر اگر فکر می‌کنند کسی بهتر از من تیم را مدیریت می‌کند، حاضرم تسلیم شوم، بنابراین وقتی هستم، ابتدا باید تیم را تثبیت کنم، چه یک سال یا 10 سال اینجا کار کنم. و وقتی تثبیت می شود، هر سال در جام باشگاه ها. ما در آسیا شرکت کرده ایم Moqe منتظر قهرمانی سپاهانی هستیم.

بهترین مربیان ایرانی و خارجی را آوردی و به جایی نرسیدی

وی گفت: بهترین مربیان ایرانی و خارجی را آوردی و به جایی نرسیدی، باید بگذاریم به ثبات برسیم و بعد کارهای بزرگتری انجام دهیم. من نمی گویم نمی خواهم قهرمان شوم اما معتقدم نباید به بازیکنانم فشار بیاورند که در دقیقه دوم در سیرجان گل زدم یعنی همه چیز تمام شده و به خاطر فشار است که این . دارد رخ می دهد.

نویدکیا گفت: در سیستم من ضرر دارد اما صفر برابر با صفر است، من را نگران می کند که خوردن چهار گل از گل گهر اذیتم نمی کند اگر مردم فکر می کنند برای من دردسر دارد که شخص دیگری را برای انجام کارم بیاورم.

وی گفت: فرشاد برای ما خیلی خوب بازی کرد، وقتی چهار موقعیت گل می آفریند یعنی خیلی خوب بازی می کند همین که موقعیت ایجاد کنند برای من ارزشمند است.

سرمربی سپاهان می گوید: دلیلی برای شکستن دو موقعیت بازیکن وجود ندارد تو ض تبدیل شدن.

دکمه بازگشت به بالا