اجتماعی

جزئیات افتتاح ۱۲ ایستگاه مترو تا پایان سال اعلام شد

مدیرعامل شرکت مترو تهران افتتاح ۱۲ ایستگاه مترو تا پایان سال را تشریح کرد.

مسعود درشی در گفت وگو با باراناخبر. وی با بیان جزئیات افتتاح 12 ایستگاه مترو تا پایان سال، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، این ایستگاه ها تا پایان سال در خطوط مختلف مترو افتتاح می شود که یکی از آنها متعلق به ایستگاه مترو پرندی در خط یک است. .

وی با بیان اینکه تا پایان سال یک ایستگاه در الحاقیه غربی خط 4، دو ایستگاه در شمال خط 7 و 8 ایستگاه در خط 6 مترو به بهره برداری می رسد، افزود: از این 8 ایستگاه، پنج ایستگاه. ایستگاه ها در قسمت میانی خط 6 و سه ایستگاه در قسمت شمالی خط 6 افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در خصوص زمان افتتاح این ایستگاه ها تاکید کرد که این 12 ایستگاه در همین وضعیت قرار دارند و طبق برنامه ریزی های انجام شده در ماه های پایانی سال به بهره برداری خواهند رسید. یک میلیارد دلار است. کوپن های شرکت در روزهای آینده منتشر می شود.

وی افزود: برای بهره برداری از این جایگاه ها نیز 2400 میلیارد دلار با بانک شهر به توافق رسیدیم تا ظرف چند روز آینده قسمت اول این پول را دریافت کنیم و بخشی از وام ها نیز به صورت نقدی تامین شود. و منابع غیرنقدی که در بودجه 1401 دیده شد». خواهد بود

وی افزود: مهمترین ایستگاه هایی که در حال بهره برداری هستند ایستگاه هفت تیر و پارک لاله است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا