اجتماعی

افتتاح ۱۱ ایستگاه جدید مترو در سال جاری

مدیر عامل متروی تهران اعلام شده است در صورت تحقق منابع مالی در سال جاری ، شاهد افتتاح ۱۱ ایستگاه های مترو جدید خواهد بود.

امام علی (ع) در مصاحبه با یاهو! در مورد برنامه سال ۹۹ شرکت مترو تهران اظهار داشت: هنور ۹۱۰ میلیارد تومان از قیمت این اوراق پس از آن با بانک آینده محفوظ است و هیچ تاخیر چندینماهه هنوز این پول در شرکت مترو پرداخت نشده است.

وی افزود: در این روز زمانی که شهرداری تهران با مشکلات مالی آنها صورت شات قیمت فروش اوراق قرضه می تواند این زیادی در توسعه مترو در تهران رشد.

امام با اشاره به مشکلات مالی شهرداری تهران ، ادامه: علاوه بر بودجه مصوب برای مترو ، بعد از این ما ۱۰۰۰ میلیارد دلار از اوراق مشارکت است که شورای شهر در سال گذشته برای قطار منتقل خواهد شد. اجازه می دهد که اگر این مهم محقق شود. ما می تواند به توسعه و تجهیز مترو را به سرعت خواهد شما را ببخشد.

مدیر عامل متروی تهران که اظهار داشت که با وجود مشکلات مالی فراوان, در واقع, که در آن ما تا پایان سال ، ۷ مایل از خط شش و ۶ ایستگاه رابط ستاری تا, دانشگاه تربیت مدرس, بهره برداری از موفقیت و…. ادامه داد: در خط ۶ و ۷ مترو نیاز به نصب و راه اندازی تجهیزات آن نیز بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در بخش جنوبی خط شش همچنین ایستگاه آژانس و ورودی دوم ایستگاه کودک باز خواهد شد.

امام گفت: همچنین در خط هفت مترو شاهد افتتاح ایستگاه فردوس، بوستان گفت و گو برج میلاد و میدان قیام سال ما خواهد شد.

حاکی از این است که در خط سه مترو ساخت و ساز و ساخت و ساز از ایستگاه اقدیسه هنوز باقی مانده است که در این سال آنها می شود فکری برای آن ؟ افزود: ساخت ترمینال کمتر و در فاز دوم ترمینال کلاهدوز نیز در لیست از برنامه های این سال در حال حاضر مترو واقع شده است.

مدیر عامل متروی تهران که اعلام کرده است که بودجه سال ۹۹ انگلستان ۲۸۰۰ میلیارد تومان است گفت: اگر ۹۱۰ میلیارد تومان فروش اوراق قرضه از بانک ها در آینده توصیه می شود برای به دست آوردن نیز در مقایسه با فروش ۱۰۰۰ میلیارد تومان, بهترین, مترو, در همکاری با عمل ما قطعا شاهد شتاب توسعه مترو خواهد بود.

در پایان این پیام

دکمه بازگشت به بالا