فرهنگ و هنر

جزئیاتی از نمایشگاه مجازی قرآن کریم

باراناخبر / خراسان رضوی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و معارف اسلامی خراسان رضوی با اشاره به جزئیات برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن کریم گفت: انتظار داریم جامعه بزرگ قرآنی استان از شرکت فعال در این نمایشگاه “.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی کاظمی با اشاره به نمایشگاه مجازی قرآن کریم گفت: نمایشگاه مجازی قرآن کریم از 11 تا 20 اردیبهشت ماه مصادف با 18 تا 10 به مدت 10 روز برگزار می شود. بیست و هفتمین روز ماه مبارک رمضان.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شیوع فعلی ویروس کرونا مانع از حفظ این دوره از مواجهه به صورت فیزیکی می شود ، این دوره از قرار گرفتن در معرض عموم در دسترس عموم قرار می گیرد.

کاظمی با تأکید بر اینکه “انتظار جامعه بزرگ قرآنی استان فعالیت در طول نمایشگاه قرآن است” ، افزود:.

وی با اشاره به تمرکز ویژه بر فعالیت های قرآنی در خراسان رضوی اظهار داشت: نقش استان در این نمایشگاه هم افزایی و تعامل با ستاد اجرایی نمایشگاه در تهران است و تلاش می کنیم اقدامات به موقع در زمینه اطلاع رسانی قرآن مجازی و Atratit در استان به نمایش می گذارد به طوری که همه دانشجویان ، دانش پژوهان و اساتید ، به ویژه در مناطق کمتر برخوردار.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ اسلامی و ارشاد خراسان رضوی اظهار داشت: در این نمایشگاه مجازی دو قسمت اصلی مغازه و مطالب موجود است. دفاع مقدس تقدیم می شود.

وی با بیان اینکه “خانه کتاب و ادبیات در ایران به عنوان برگزار کننده بخش فروشگاه های نمایشگاه قرآن انتخاب شده است” ، افزود: بستر این نمایشگاه مانند نمایشگاه کتاب مجازی است که توسط خانه کتاب سال گذشته برای اولین بار به دلیل ویروس کرونا. “در آنجا ناشران اثر را ثبت کردند و بازدید کنندگان کتاب را از انتشارات تهیه کننده کتاب انتخاب و در گاری ها قرار دادند.

کاظمی در مورد محتوای نمایشگاه قرآن گفت: معاون قرآن و عترت در تلاشند مجموعه های خارق العاده ای را که در فضای مجازی خدمات ارائه می دهند شناسایی و زمینه حضور آنها در نمایشگاه مجازی قرآن را فراهم کنند. “و کلیه م institutionsسسات و مراکز قرآنی و دینی.” کسانی که در زمینه فضای مجازی فعال هستند ، در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و رهبری اسلامی خراسان رضوی ، افزود: ثبت نام برای حضور ناشران و م institسسات قرآنی از 23 فروردین آغاز شد و تا 21 فروردین ، ​​ناشران و م institسسات و مراکز قرآنی مایل به شرکت در نمایشگاه قرآن در سیستم مربوطه بودند که ثبت نام شدند و پس از مرحله ثبت نام ، مورد ارزیابی و تصفیه قرار می گیرند و سپس آماری از حضور ناشران و م institسسات قرآنی ارائه می شود.

وی افزود: کلیه ناشران شرکت کننده در نمایشگاه مجازی قرآن ملزم به ارائه 20٪ تخفیف برای کلیه محصولات خود هستند. البته ناشران می توانند به سامانه ثبت خانه کتاب مراجعه کنند و مutesسسات قرآنی می توانند ثبت نام اولیه را در سیستم جایگزین قرآن و عترت انجام دهند ، اما سیستم نمایشگاه مجازی قرآن در 1 رشته موجود خواهد بود.

طبق اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و آموزش اسلامی خراسان رضوی ، علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت وزارت فرهنگ و دستورالعمل اسلامی به نشانی qia.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا