عمومیکسب و کار برتر ایرانی

تیپ های کوییک + قیمت روز

کوییک آر که در بازار با نام کوییک دورنگ نیز شناخته می شود، ورژن بعدی سایپا از کوییک است. محصولی که تولید آن به پارس خودرویی سپرده شد که در ایام نه چندان دور هیولاهای آمریکایی و پس از آن، محصولات باکیفیت ژاپنی و مگان فرانسوی را مونتاژ می کرد، اما در هر حال، دست تقدیر کوییک R را به پارس خودرو رسانید. تحویل این نسخه به مشتریان از اواخر سال ۹۸ کلید خورد و تا امروز نیز ادامه دارد.

در واقع، کوییک آر همان کوییک معمولی است که بدنه و سقفی دورنگ دارد و آینه های کناری و قاب مه شکن های جلو نیز در هماهنگی با سقف خودرو رنگ آمیزی شده اند. این خودرو عمدتاً با دو رنگ سفید با سقف قرمز و یا مشکی با سقف قرمز در خیابان ها به چشم می خورد. این دورنگ بودن در برخی از مدل های کوییک R در بخش داخلی خودرو هم به چشم می آید و قاب دور دریچه ها و پنل میانی به رنگ قرمز درآمده اند و در برخی دیگر از همان ترکیب رنگ مشکی-نقره ای استفاده شده است. سنسور دنده عقب، دو عدد ایربگ، ترمز ضد قفل، سیستم ترمز کمکی، مه شکن های جلو و عقب، چهار اسپیکر، سیستم صوتی با پشتیبانی USB، سیستم تهویه دیجیتال، آینه های کناری با تنظیم برقی و‌‌… از امکانات کوییک R به شمار می آیند. پیشرانه و گیربکس این مدل هم همان M15 و پنج دنده دستی است.

براساس اطلاعات اعلامی از سوی سایپا، کوییک R تیپ S دارای فرمان چند منظوره، پوشش چرمی صندلی‌ها، نمایشگر ۷ اینچی برای مولتی‌مدیا، سنسور نور، نمایشگر میزان فشار باد تایرها، دوربین دید عقب و سامانه ناوبری GPS است.

علاوه بر این موارد، ترمزهای ABS و EBD، ایربگ‌های سرنشینان جلو، تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، آیینه‌های جانبی برقی، سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، تنظیم شش حالته دستی صندلی‌ راننده و چهار حالته صندلی سرنشین کناری، شیشه‌های برقی، کامپیوتر سفری و پورت USB هم از دیگر امکانات رفاهی این خودرو به شمار می‌روند.

این محصول ۱۰۶۵ کیلوگرمی می‌تواند ۴۱ لیتر بنزین در باک خود جای دهد. مصرف آن هم براساس اعلام سایپا، ۷.۲ لیتر در ازای پیمایش هر صد کیلومتر است.

قیمت خودرو امروز 1402/06/10 قیمت خودرو خارجی و داخلی در بازار

بازار خودرو در بسیاری از معاملات همچنان سردرگم است و تعیین دقیق قیمت خودرو امکان پذیر نیست. برای یافتن دقیق قیمت روز خودرو برای هر برند باید تماس های مکرر با فروشندگان و نمایشگاه ها گرفته شود تا به متوسط قیمت دست یافت. در مهمترین معاملات خودرو های ایران خودرو پژو پارس مدل 1402 از قیمت 470 تا 680 میلیون تومان خرید و فروش شد، سمند EF7 مدل 1401 معادل 550 میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین پژو 206 تیپ 2 (مدل 1401) معادل 465 میلیون تومان خرید و فروش شد. قیمت دنا پلاس ( تیپ 1 مدل 1402 ) با موتور EF7 نیز 630 میلیون تومان در بازار تعیین شد. بر اساس گزارش خبرنگاران ما در اندک معاملات امروز قیمت محصولات سایپا، برخی خودروهای سایپا تغییراتی به شرح زیر را داشته است: در مهمترین معاملات سایپا قیمت پراید 111 SE (سفید) برابر 325 میلیون تومان و تیبا SX مدل 1401 صندوق دار 320 میلیون تومان خرید و فروش شد . ساینا EX مدل 1401 فول 325 میلیون تومان در بازار خرید اقساطی کوییک اس و فروش شد و آریو 1600 اتوماتیک (مدل 1400) با قیمت 890 میلیون تومان معامله شد. قیمت امروز خودرو برای مهمترین خودروهای صفر موجود در بازار کشور را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

دکمه بازگشت به بالا