عمومی

توهم خطرناک صعود قبل از سوت داور!

اگر می خواهیم دوباره کار کنیم ، اما اگر نه ، اولین کاری که باید انجام دهیم این است که فکر صعود قبل از سوت پایان بازی آخر را از بین ببریم. همه چیز از ابتدا برای همه تیم ها شروع می شود. اگر می خواهیم صعود کنیم ، فقط باید روی کار خود تمرکز کنیم.

به گزارش باراناخبر ، این روزنامه ایران ورزشی وی نوشت: “شانس یکی از رمزهای موفقیت است”. بسیار مهم است ، اما ما همیشه آن را در پشت کلماتی مانند “استعداد” و “تلاش” پنهان می کنیم. این واقعیت که به کسانی که بیشترین زحمت را کشیده اند فرصت بیشتری داده می شود نیز عبارت جذابی است که در سمینارهای موفقیت به افراد فروخته می شود.

من بدیهی است که با تلاش و مبارزه موافق هستم ، اما معتقدم این شانس چیزی فراتر از همه اینهاست. شما و دهها هزار نفر دیگر در یک قرعه کشی شرکت می کنید. هر کس یک قطعه مشابه و مشابه را در وسط بدست می آورد و سپس بدون هیچ گونه تلاش ، هوش و استعدادی می چرخد. گلوله در زیر بغل شما را به عنوان برنده معرفی می کند. صدها میلیون دلار درآمد کسب خواهید کرد و دست خالی خواهید ماند. چه چیزی تفاوت ایجاد کرد؟ تلاش و استعداد؟! یک کاربر توییتر نوشت که اگر ما حق انتخاب حریفان مرحله دوم مقدماتی جام جهانی را داشتیم ، کسب چنین تساوی خوبی همچنان دشوار است: کره جنوبی ، امارات متحده عربی ، سوریه ، لبنان و عراق. پنج مخالف شناخته شده. گروه دیگر ژاپن ، استرالیا ، عربستان سعودی ، عمان ، چین و ویتنام هستند. این تحلیل شروع کرده است که خوب است که ما مقابل استرالیا و عربستان سعودی بازی نکردیم و نیازی نیست که با عمان روبرو شویم ، بازیکنانی که از طریق برانکو بازیکنان ما را می شناسند و حتی وقتی کیروش را داشتیم یک بار ما را 3-1 شکست داد. خلاصه ای از آمارهای گذشته نشان می دهد که ما با خوش شانسی توانستیم کره جنوبی را شکست دهیم اما در دو مسابقه جام جهانی 2018 نتوانستیم سوریه را شکست دهیم. دو نتیجه صفر – صفر و 2-2. عراق همچنین ما را از جام ملت های آسیا به میزبانی استرالیا ناکام گذاشت و تنها پیروزی لبنان برابر ایران با هدایت کیروش ثبت شد. یک سورپرایز کامل که پنج ماه بعد در استادیوم آزادی و مقدماتی جام ملت های 2015 با پیروزی قاطع 5-0 برطرف شد تا کیروش و تیمش بتوانند انتقام این باخت را بگیرند و سال آینده او آنها را 4-1 و 4- 0 شکست داد. ما داد. در همین حال ، امارات متحده عربی همیشه یک لقمه خوش طعم بوده است.

وقتی همه راحت باشند ، نگران می شوم. هر مسابقه فوتبال از دقیقه اول شروع می شود و عملا هیچ ارتباطی با مسابقه آخر ندارد. اگرچه ثروت فنی و تفکر برنده موثر است ، اما تا زمانی که توپ صاف و زمین صاف باشد ، هر اتفاقی می تواند رخ دهد. در این مرحله هیچ تیم بازنده ای وجود ندارد. کامبوج و هنگ کنگ به خانه می روند و از طریق تلویزیون بازی ها را تماشا می کنند. همه می خواهند به یک مهمانی قطر بروند. بازیکنان ما در هر چهار بازی زمانی پیروز شدند که برای رسیدن به این مرحله باید در چهار بازی خارج از خانه در بحرین به پیروزی برسند و حالا باید با همان ذهنیت به میدان بروند. هر بازی یک فینال برای صعود به جام جهانی است. اگر می خواهیم دوباره کار کنیم ، اما اگر نه ، اولین کاری که باید انجام دهیم این است که فکر صعود قبل از سوت پایان بازی آخر را از بین ببریم. همه چیز از ابتدا برای همه تیم ها شروع می شود. اگر می خواهیم صعود کنیم ، فقط باید روی کار خود تمرکز کنیم. ما به صورت جداگانه یک تیم ستاره هستیم اما پیروزی پنج حریف در ده بازی نیاز به کار تیمی دارد. در حال حاضر بازیکنان هر 12 تیم آرزوی صعود دارند اما فقط تیم هایی که بیشترین امتیاز را دارند به قطر می روند. اگر هند بلیط را به رویاپردازان بدهد ، بیش از یك میلیارد خواب بیننده خواهد داشت. »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا