اجتماعی

تلاش شهرداری برای ایجاد نشاط در جامعه و افزایش کیفیت زندگی پایتخت نشینان

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تهران با تاکید بر اینکه استقبال از بهار یکی از دلایل افزایش خدمات در سطح شهر است، گفت: باید نشاط را در جامعه ایجاد کنیم تا مردم با کیفیت بهتری زندگی کنند. ”

به گزارش باراناخبر، پنجمین نشست هم اندیشی شهرداران مناطق ۲۲ گانه با محوریت مسائل اجتماعی و فرهنگی با حضور حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد. تهران. شهرداران مناطق ۲۲ گانه و مدیران معاونت های هماهنگی و امور مناطق و امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در محل برج میلاد برگزار شد.

حسین نظری با اشاره به اینکه نشست جذاب شهرداران مناطق 22 گانه با معاونان شهردار در راستای تسهیل کار در حال برگزاری است، گفت: ارائه خدمات به شهروندان موجب رضایت آنان می شود. استقبال از بهار یکی از دلایل افزایش خدمات ما در شهر و نشاط بخشیدن به جامعه است تا مردم بتوانند با کیفیت بهتری زندگی کنند.

وی تاکید کرد: کمک می کنیم تا در 22 منطقه خدمات اجتماعی و فرهنگی، فنی و عمرانی، خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک به نتایج بهتری برسیم.

معاون هماهنگی و امور مناطق با قدردانی از خدمات شهرداران مناطق ۲۲ گانه در طرح «تحول شهر» و ایام مبارک دهه صباح، گفت: «به بهار خوش آمدید» در پیش هستیم. ارائه خدمات بیشتر به شهروندان محترم تا نهایت تلاش خود را انجام دهند.

در ادامه این جلسه امین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در این مدت توانسته ایم به مردم خدمت کنیم و نباید در خدمت رسانی کوتاهی کنیم. مردمی که با عزت و عزت در این راه گام نهاده اند، شایسته است هر خدمتی و آنچه را که می توانیم خالصانه به آنها ارائه دهیم، ارائه دهیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: وظایف اساسی شهرداری در اولویت است اما در شاخص های کمیسیون ارزیابی یکی از موضوعات مورد توجه آقای زاکانی شهردار تهران است. داشتن دیدگاه های فرهنگی همه روسای جمهور و مدیران حوزه فرهنگی رای و دغدغه دارند. آقای زاکانی نیز معتقد است که وظیفه ما در حوزه فرهنگی و اجتماعی از سایر حوزه ها سنگین تر است.

وی بیان کرد: در مجموعه فرهنگی اجتماعی به دنبال ارتقای هویت و سبک زندگی هستیم و البته بدون هماهنگی و مساعدت شهرداران شهرستان ها نمی توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه اگر همدلی و همدلی نباشد زنجیره ای ایجاد نمی شود و دچار مشکل می شویم، افزود: باید تلاش کنیم تا ببینیم از صحبت های متولیان امر چه بر می آید. مقام معظم رهبری انقلاب و اندیشه نظری آن برای درک و اجرای صحیح.

وی از تدوین سند «تحول اجتماعی و فرهنگی شهر تهران» خبر داد و گفت: نگاه جامعی به این سند داریم. ساختار ما در شهرداری تهران است. چون رهبر معظم انقلاب اصرار دارند برای کارهای بزرگ کشور پیش بروید.

به گزارش روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، در ادامه این جلسه مهدی صادقی کجانی مدیر کل دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران سند «اجتماعی و فرهنگی» را ارائه کرد. دگرگونی تهران» و گفت: تهران نماد آبادانی است. ، شادی و سبک زندگی در کشور است و از سوی دیگر به عنوان الگویی برای کلانشهرهای کشور شناخته می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا