علمی و پزشکی

تصاویر |‌ مدل جدید ماشین چینی محبوب بازار ایران /در چین کمتر از 600 میلیون در ایران بالای ۱.۵ میلیارد!

خودروهای محبوب این روزها در بازار چین کراس اوورها و SUV های لوکسی هستند که مشتریان زیادی را به خود جذب می کنند. یکی از جذاب ترین کراس اوورهای این کشور چری تیگو 7 پلاس جدید است که به تازگی پس از مدت ها انتظار رونمایی شده است.

قیمت این محصول در بازار چین از 13800 دلار تا 16900 دلار است که تقریباً 497 تا 604 میلیون دلار است. این خودرو 5 نفر ظرفیت دارد و برای اولین بار حضور آن در شهریور سال گذشته قطعی شد. به طور کلی، تیگو 7 پلاس یک حد وسط بین تیگو 7 و تیگو 8 است. خودروی تیگو. 7. در بازار ایران قیمت بیش از 1.3 میلیارد دلار است.

تصاویر |  طراحی متفاوت چری تیگو 7 پلاس جدید

از تغییرات این SUV می توان به طراحی متفاوت بیرونی و داخلی اشاره کرد. ابعاد تیگو 7 پلاس از نظر طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور به ترتیب 4500 میلی متر، 1862 میلی متر، 1695 میلی متر و 2670 میلی متر است. طول و فاصله بین دو محور نسبت به نسل قبل از فیس لیفت تغییری نکرده است، اما عرض آن 20 میلی متر افزایش یافته است. همچنین ارتفاع نزدیک به 50 میلی متر کاهش یافته است.

Tigo 7 Pro یا Lamari Ima; کدام SUV چینی برنده مقایسه است؟

تعدادی دیگر از تغییرات را می توان در نمای بیرونی تیگو 7 پلاس مشاهده کرد که از آن جمله می توان به رینگ های 19 اینچی پنج پره، ستون های D مشکی شده برای ایجاد جلوه سقف آویزان و گلگیرهای عریض جلو و عقب اشاره کرد. در قسمت جلویی پنجره، نوارهای کرومی زیبایی را می بینیم که در مرکز آن ها لوگوی شرکت چری قرار گرفته است.

از جمله عواملی که حس اسپرت را به مشتریان القا می کند می توان به چراغ های جذاب و لوله های اگزوز اشاره کرد زیرا هر دو با روکش کروم پوشانده شده اند. همچنین سقف مجهز به اسپویلر و چراغ های ترمز است. اما اجازه دهید به داخل کابین تیگو 7 پلاس برویم تا ببینیم شرکت قدیمی و برجسته چری چه چیزی برای ارائه دارد.

تصاویر |  طراحی متفاوت چری تیگو 7 پلاس جدید

اولین و مهم ترین تفاوت کابین این SUV با مدل های قبلی، ترکیب رنگ هایی است که خواهیم دید. رنگ‌های قرمز و مشکی ماگنولیا، کنسول وسط تزئین شده با نوار کرومی زیبا، روکش درب‌ها و تکیه‌گاه دست، دست به دست هم داده و رضایت مشتری را جلب می‌کنند.

نصب دو صفحه نمایش 12.3 اینچی LCD و همچنین صفحه ابزار متصل به صفحه نمایش مرکزی از دیگر ویژگی های این خودرو خواهد بود. فرمان D شکل است و سیستم اطلاعات سرگرمی از سیستم عامل Chery’s Lion 5.0 پشتیبانی می کند.

مشخصات فنی چری تیگو 7 پلاس

زیر کاپوت کراس اوور جدید چری یک موتور 1.6 لیتری قرار دارد که می تواند تا 194 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی محرکه در این خودرو از طریق یک گیربکس 7 سرعته با دو کلاچ به محور جلو منتقل می شود. از تجهیزات فنی تیگو 7 پلاس می توان به سیستم کمک رانندگی L2+ با سیستم کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و سیستم ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد.

تصاویر |  طراحی متفاوت چری تیگو 7 پلاس جدید

نمایشگر هدآپ شیشه جلو، عملکرد مه زدا خودکار، سقف پانوراما 1.1 متر مربعی، سیستم صوتی سفارشی سونی، شش ایربگ، سنسورهای کیفیت هوای AQS و سنسورهای PM2.5 از دیگر ویژگی های این خودرو است.

5858

دکمه بازگشت به بالا