اقتصادی

عکس | نیسان ورسا؛ گزینه جذاب واردات با قیمت کمتر از 700 میلیون تومان

نیسان ورسا 2023 در اواخر پاییز وارد بازارهای بین المللی می شود. این سدان با قیمت پایه نزدیک به 20000 دلار (کمتر از 700 میلیون دلار) یکی از ارزان ترین خودروهای با صفر مایل در بازار آمریکا محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:

موجود در سه برش مختلف

نیسان ورسا 2023 در سه مدل S، SV و SR به فروش می رسد. نکته عجیب این است که تریم پایه S دارای چهره مشابه مدل 2022 است و تنها با سفارش پکیج اس پلاس تغییرات مدل 2023 اضافه می شود.این پکیج امکاناتی مانند اپل کارپلی، اندروید اتو، صندلی های عقب را اضافه می کند. چرخ های 60/40 تقسیم شده و 16 اینچی در Versa. در حالت استاندارد، این سدان ژاپنی ارزان قیمت از صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، سه پورت USB و سیستم ورود بدون کلید بهره می برد.

عکس نیسان ورسا;  یک گزینه وارداتی جذاب با برچسب قیمتی کمتر از 700 میلیون دلار

با وجود قیمت پایین، نیسان ورسا 2023 از نظر ایمنی حرف های زیادی برای گفتن دارد. این سدان اقتصادی در حالت استاندارد به سیستم هایی مانند ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، دستیار دوربرد، ترمز عقب اتوماتیک و هشدار خروج از خط مجهز شده است. در این دسته، لیست آپشن ها شامل دو سیستم هشدار ترافیک عقب و هشدار نقاط کور می شود.

عکس نیسان ورسا;  یک گزینه وارداتی جذاب با برچسب قیمتی کمتر از 700 میلیون دلار

زیر کاپوت نیسان ورسا 2023، همان موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر این کار را انجام می دهد. این موتور تغییرات خاصی ندارد و مانند گذشته توانایی تولید 122 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن متر گشتاور را دارد. در مدل پایه S نیروی تولید شده توسط این موتور از طریق یک جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ ها هدایت می شود. البته امکان سفارش گیربکس CVT به صورت آپشن برای علاقه مندان وجود دارد. این گیربکس استاندارد روی تریم های SV و SR است.

باید گفت با توجه به قیمت رقابتی و محبوبیت برند نیسان در کشورمان، ورسا می تواند یکی از گزینه های جذاب برای واردات باشد.

5858

دکمه بازگشت به بالا