عمومی

اقتصاد مقاومتی با ورود بخش خصوصی محقق می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری آنلاین ، ناصر تقی زاده با حضور در مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو از سردار محمدنجار رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع و هیئت همراه بازدید و تلاش برای جانمایی این مجتمع ادامه داد. وی گفت: برای اجرای اقتصاد مقاومتی و ایجاد تغییر و تحول در ساختار توسعه، مهمترین اصل، اصلاح تفکر مدیریتی است.

وی گفت: با تمرکز توان سرمایه گذاری شرکت های بزرگ اقتصادی و رفع موانع و بروکراسی های اداری پیشگیرانه و همچنین ارائه تسهیلات حمایتی می توان شاهد تحول چشمگیری در زیرساخت های توسعه از جمله آب، برق، گاز، راه، راه آهن و … بود. دیگران. «این یک نیاز اساسی بود.

مدیرعامل چادرملو تاکید کرد: اکنون زمان آن فرا رسیده است که بخش خصوصی به عنوان یک سلاح عملیاتی به کمک دولت بیاید و حرکتی شتابان در راستای توسعه و آبادانی، محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال را آغاز کند.

سردار محمد نجار در این بازدید با اشاره به سهام قابل توجه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در دل کویر گفت: در این شرکت با تکمیل زنجیره تولید و علاوه بر ایجاد اشتغال کارهای زیادی انجام شده است. ، “بخشی از مشکلات اقتصادی کشور حل شد.”

وی گفت: این اقدامات ارزشمند جوانان و آینده را امیدوار می کند و تجربیات ارزنده ای در این شرکت و واحدهای صنعتی آن انباشته شده است که نیازمند حساسیت و حمایت بیشتر دولت برای گسترش آن به مجتمع های صنعتی دیگر است. اقتصاد را ثابت کند رفاه و ما در کشور در حال رشد هستیم.

دکمه بازگشت به بالا