عمومی

تشکیل کمیته‌ای برای بررسی افزایش پلکانی حقوق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باراناخبر،

جلسات فوق العاده هیئت دولت برای بررسی و تدوین لایحه بودجه 1401 کل کشور روز پنجشنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر تشکیل شد و برای افزایش حقوق کارمندان مقرر شد این موضوع در نظر گرفته شود. که افزایش دستمزدها تدریجی باشد، هر چه دستمزد کمتر باشد دستمزد بیشتر می شود.

در این جلسه برای همگانی شدن اقتصاد و مشارکت شهروندان در اداره امور مقرر شد دستگاه های اجرایی با مشارکت بخش خصوصی پروژه های نیمه تمام را در سطح استانی و کشوری تکمیل کنند.

در جلسه هیئت دولت مقرر شد اینترنت عمومی و دسترسی به اینترنت برای همه مردم توسعه یابد تا توسعه و تکمیل زیرساخت های برق روستاهای فاقد برق کشور با اولویت و سریع انجام شود.

در این جلسه به پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی مقرر شد در سال 1401 حدود 7000 میلیارد دلار برای جبران خسارت کشاورزان برای تقویت صندوق بیمه کشاورزی اختصاص یابد تا در صورت تصویب نهایی در شورای اسلامی. مونتاژ این مبلغ در این حوزه هزینه می شود.

در جلسه هیأت دولت همچنین مقرر شد کارگروهی متشکل از این سه دستگاه موضوع را بررسی و پیشنهاد ملموسی را برای تصویب هیئت دولت در خصوص اختلاف بین فدراسیون فوتبال، صدا و سیما و وزارت ورزش و جوانان ارائه کند. .

هیأت وزیران فردا جمعه برای ادامه بررسی بودجه 1401 کل کشور و جزئیات آن جلسه فوق العاده تشکیل می دهد.

دکمه بازگشت به بالا