عمومی

تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی استان قزوین از فجر تا فطر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مجید رحمانی با بیان اینکه نظارت بر بازار در قزوین تشدید خواهد یافت، اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید مایحتاج و کالاهای اساسی میزان بازرسی و نظارت‌ها تا روز عید فطر سال آینده در بازار افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی با توجه به خرید میوه، آجیل و کالاهای اساسی در شب عید و در ادامه تهیه اقلام اساسی برای ماه مبارک رمضان این نظارت‌ها به شکل گسترده و مستمر تدوام خواهد داشت.

رحمانی بیان داشت: در این گشت‌های مشترک بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، فرمانداری، تعزیرات، دامپزشکی، بسیج اصناف، اتاق اصناف، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، تعاون روستایی و اداره کل غله به شکل مستمر و در نوبت‌های صبح و عصر حضور فعالی خواهند داشت.

این مسئول تصریح کرد: در حوزه سبزی و صیفی، کودهای کشاورزی، بذر، کالاهای اساسی (سرد و گرم)، نانوایی‌ها، اقلام خوراکی و سایر محصولات در این بازرسی‌ها رصد خواهند شد.

رحمانی تاکید کرد: هرگونه گران فروشی، درج نکردن قیمت، فروش خارج از شبکه مجاز، احتکار، قاچاق، رعایت نکردن مسائل بهداشتی و سایر تخلفات صنفی مورد بازرسی قرار گرفته و افراد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند و یا در شهرستان‌ها و مناطق دورتر موضوع به مراکز جهاد کشاورزی اطلاع داده شود تا بازرسان سریعاً وارد عمل شده و با متخلفان برخورد کنند.

دکمه بازگشت به بالا