اقتصادی

ترافیک سنگین در جاده‌ها و یکطرفه شدن چالوس و هراز

بزرگراه تهران – شمال، محورهای چالوس و هراز (شمال – جنوب) در اکثر محورهای ترافیکی (در مسیر رفت و برگشت) یک طرفه شده است.

به گزارش باراناخبر، بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، تردد از محور کرج – چالوس (جنوب به شمال) تا اطلاع دوم ممنوع و همچنین ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) در مناطق . انارک، پل زنگوله، نساء و گرماب همچنین تردد از بزرگراه تهران – شمال (از جنوب به شمال) و تردد از محور هراز (از جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع و تردد در محور هراز (از شمال به جنوب) سنگین است. ) و در مناطق لاریجان، بایجان، وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک قرار دارند.

وضعیت ترافیکی سایر محورهای شمالی به گونه ای است که ترافیک سنگین در محور فیروزکوه (از شمال به جنوب) روستاهای پل سفید، دماوند و گلهک، بزرگراه رشت – قزوین، سراوان، رودبار و مناطق جنگلی شیرین سو و … محور و بزرگراه پردیس. منطقه جاجرود تهران گزارش شده است.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، چشمه شور و حدفاصل بهشت ​​زهرا تا بزرگراه آزادگان، در محور تهران – فشم و بالعکس حدفاصل حاجی آباد به ایشتا رودک، در سایر محورهای مواصلاتی نیز همین وضعیت وجود دارد. محور اردبیل – آستارا و بالعکس در محدوده گردنه حیران و محور گالیکش – جنگل گلستان.

البته شرایط جوی متفاوتی در محورهای مواصلاتی وجود دارد به طوری که محورهای شمالی تداخل جوی نداشته و در برخی از محورهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیار بارندگی گزارش شده است. ، استان های خوزستان و گیلان.

از سوی دیگر بر اساس تصاویر دوربین های مدار بسته، سامانه های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور به استثنای محورهای مسدود و ممنوع، بقیه محورهای مواصلاتی کشور به شرح زیر است. باز است و گردش خون به طور معمول در حال توسعه است. طی شبانه روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 گردش فعال در محورهای پیرامونی نسبت به روز گذشته یک دهم درصد افزایش نشان می دهد. همچنین وزن خودروهای سنگین 10.5 درصد است.

بر اساس این گزارش، اوج تردد از ساعت 18 الی 19 و حداقل آن از ساعت 16 و 17 است و مردم می توانند راحت ترین ساعات را برای سفر انتخاب کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا