اجتماعی

آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی جنوب کرمان

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی جنوب کرمان

باراناخبر/ کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان همچنین از بسته شدن 10 راه روستایی در محور جبالبارز جیرفت خبر داد.

مجتبی رئیسی در گفت وگو با باراناخبر، با اشاره به وضعیت اخیر جاده های جنوب کرمان، اظهار کرد: در شهر رودبار محور ایرانشهر – برجک مسدود است و با توجه به حجم بارندگی احتمال وجود دارد. انسداد محورهای رودبار – زهکلوت و زهکلوت – ایرانشهر.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از بسته شدن آبنماهای محور فرعی مظفرآباد – بیجن آباد و آبسردویه در رودبار جنوبی خبر داد و گفت: رانندگان از محور جایگزین خلیج فارس استفاده کنند. بزرگراه.”
رئیسی با اشاره به بارش برف در محور جیرفت – ساردویه از مردم و رانندگان خواست با توجه به حجم بارندگی از تردد غیرضروری خودداری کنند و در صورت تردد از گردنه‌های برف‌گیر جیرفت زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
وی از رانندگان و تمامی افرادی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی جنوب کرمان را دارند خواست تا قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند و گفت: توصیه می شود قبل از سفر به شماره 141 مرکز مدیریت اطلاعات و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان مراجعه کنند. کرمان که به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شرایط جوی خیابان ها می باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا