اجتماعی

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها برای چهارشنبه تا یکشنبه

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته و شنبه آتی را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با باراناخبر، با اشاره به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور از روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه تا یکشنبه ۱۶ بهمن ماه  گفت:‌ براساس تدابیر اتخاذ شده تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت شش صبح روز یکشنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محدودیت‌های تردد برای خودروهای سواری نیز  گفت:‌ در صورت بازگشایی محور چالوس و البته با تشخیص فرمانده میدان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز های چهارشنبه و پنجشنبه  از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴  همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

شیرانی افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت‌های تردد در محور هراز نیز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا  ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محدودیت‌های اعمال شده برای تردد وسایل نقلیه سنگین به استثناء حاملان موادسوختی یا فاسدشدنی نیز گفت:‌ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

شیرانی ادامه داد:‌ تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه از محور هراز ممنوع است.

وی درباره محدودیت‌های اعمال شده در محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر نیز اظهارکرد: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه در محور آستارا – اردبیل وبالعکس نیز تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه است، گفت:‌در  محور قدیم رشت – قزوین وبالعکس نیز تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع است.

به گفته وی اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت ها کان لم یک خواهد شد.

شیرانی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا