عمومی

۷۰ درصد نوآموزان کرمانی در طرح سنجش شرکت کردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از حضور ۸ هزار و ۷۱۶ معلم و بیش از ۳۵ هزار دانش آموز. یادگیرنده دوره ابتدایی در طرح «مطالعه تفصیلی، یادگیری عمیق» در استان اعلام شد.

طاهره زحمتکش گفت: طرح تابستانی «مطالعه تفصیلی، یادگیری عمیق» که در بازه زمانی 8 هفته ای انجام شد، در هفته آخر شهریور 1401 به پایان می رسد.

وی در خصوص اهمیت این طرح افزود: طرح مطالعه تفصیلی، یادگیری عمیق به منظور تشویق دانش آموزان به مطالعه و تقویت قدرت بیان آنها با روش خواندن و داستان اجرا می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه اول کشوری در طرح سنجش میزان یادگیری و سلامت جسمی دانش آموزان خردسال ورودی به دبستان در سال تحصیلی 1402-1401 خبر داد و گفت: طرح شناسایی دانش آموزان تاخیری. یادگیرندهشناسایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه برای مراجعه به مراکز تخصصی و استفاده از ظرفیت‌های مراکز اختلال یادگیری برای ارتقای کیفیت آموزشی و پیشگیری از ترک تحصیل.

وی افزود: ویژه برنامه های غنچه و شکوفه های حسینی ویژه دانش آموزان خردسال و کلاس اولی در روزهای 30 و 31 شهریور 1401 و همزمان با سراسر کشور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و شکوه فردی برگزار می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان درباره مجلات رشد گفت: مجلات رشد با توجه به اهداف نظام تعلیم و تربیت اسلامی منتشر می شود که در پیشبرد اهداف اسناد تحول آفرین نظام تعلیم و تربیت اسلامی، ارتقای سوادآموزی است. خواندن و تعمیق سواد دانش آموزان و دستیابی به اهداف اسناد تحولی نظام تعلیم و تربیت اسلامی نقش مهمی دارد که لازمه تشویق دانش آموزان به مطالعه و ارائه راهکارهای جذب حداکثری در این زمینه است.

دکمه بازگشت به بالا