اجتماعی

تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای گره گشایی ترافیک قلعه نو

باراناخبر/تهران استاندار تهران یکی از مشکلات شهرستان قرچک را ترافیک ورودی قلعه نو عنوان کرد و گفت: این مشکل مردم را با مشکل مواجه کرده و به زودی اجرایی می شود.

محسن منصوری استاندار تهران شامگاه پنجشنبه 19 شهریور در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در شهرستان قرچک چندین پروژه به صورت نمادین افتتاح شد که پروژه های خوبی در حوزه عمرانی، اقتصادی، صنعتی است. و مناطق شهری را آماده کرده ایم و برخی از این پروژه ها از جمله پروژه مجتمع پردیس سینمایی پروژه های معتبری است که پردیس سینمایی دارای 3 سالن سینما و یک فضای تئاتر شهر می باشد.

وی گفت: مجموعه های بسیار خوبی تحت عنوان نمایشگاه دائمی و پروژه های چند منظوره آماده شده از جمله سالن ورزشی و مدیریت بحران حدود 230 میلیارد برای افتتاح پروژه ها هزینه شده است.

استاندار تهران افزود: امیدواریم پس از اجرای پروژه ها شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان قرچک باشیم.

منصوری در ادامه گفت: بخشی دیگر از فعالیت ها مربوط به استفاده از شهرهایی مانند پیشوا، قرچک و پاکدشت است که سطح مشاوره آن شهرستان نیست و به صورت جداگانه پیگیری می شود، به عنوان مثال پالایشگاه ری جنوب که موفق شدیم بخشی از آن را به پایان برسانیم. که حدود 90 میلیون مترمکعب آب از این طرح به میدان ورامین اضافه می شود، بخشی برای کشاورزی و بخشی برای تزریق سفره های زیرزمینی مصرف می شود.

وی افزود: حدود 2 هزار میلیارد برای این پروژه از سوی دولت هزینه شده است که 800 میلیارد آن در اصل 56، 200 میلیارد آن نقدی و 1000 میلیارد از سایر منابع تامین شده است.

استاندار تهران در خصوص حل مشکلات نواحی صنعتی افزود: مشکلات زیرساخت های صنعتی در نواحی صنعتی وجود دارد که باید هر چه سریعتر به آن رسیدگی شود، مشکلاتی مانند کمبود گاز و مشکلات ساکنان شهرک ها. منطقه صنعتی که با جهاد کشاورزی مورد بحث است تغییر کاربری و پروانه تبصره که هفته گذشته ابلاغ شده بود به تصویب رسید.

منصوری در ادامه تصریح کرد: از دیگر مشکلات شهر قرچک می توان به ترافیک ورودی قلعه نو اشاره کرد که ترافیک و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده و به زودی اجرایی می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا