اجتماعی

تحویل ۱۵۵ محموله کمک‌های بین‌المللی به هلال‌احمر برای مقابله با کرونا

در دیدار با سفیر استرالیا ، رئیس جمعیت هلال احمر ایران ضمن درخواست کمک از کشور برای تأمین هواداران لازم از افراد دارای Qovid 19 در ایران ، اعلام کرد که برای مبارزه با این بیماری 155 محموله کمک بین المللی دریافت کرده اند.

به گزارش باراناخبر ، دکتر کریم همتی هدف از دیدار با سفیر استرالیا استفاده از تجربیات ایران و استرالیا برای مقابله با بیماری Quaid 19 بود و اظهار داشت: جمعیت هلال احمر ایران یکی از پنج جمعیت بزرگ ملی جهان و یکی از قوی ترین جمعیت ملی در شرق است. متوسط. انجمن هلال احمر ایران در ارائه خدمات امدادی و همچنین فعالیت های جوانان و داوطلبانه خدمات مناسبی ارائه می دهد و بیش از 2 میلیون داوطلب به عنوان دوستان عادی با جمعیت هلال احمر همکاری می کنند. ما همچنین درگیر بحران شیوع بیماری Quaid 19 بودیم و در خدمات مختلفی که هلال احمر ارائه داده است درگیر بوده ایم.

71 میلیون بازدید از محتوای آموزشی هلال احمر در رسانه های اجتماعی

وی در ادامه گفت: هلال احمر ایران طی 5 ماه گذشته اقدامات ارزشمندی را به همراه وزارت بهداشت انجام داده است ، و همچنین تصمیم دولت برای معالجه Qovid 19 است. “یکی از مهمترین اقدامات هلال احمر است. آموزش در آموزش عمومی مطالب آموزشی زیادی در مورد Quaid 19 وجود دارد ، که با اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی با بیش از 71 میلیون بازدید کننده به اشتراک گذاشته شده است ، این اقدام باعث شده است تا افراد با هم همکاری کنند تا بتوانند Quaid 19 را مدیریت کنند.

همتی اضافه کرد: با وجود اینکه بسیاری از کارگران و منابع درآمد به دلیل فوران کرونا ویروس تعطیل شدند ، مردم بیش از 130 میلیارد دلار پول نقد و بدون پول به هلال احمر اهدا کردند و ما توانستیم از خانواده های حمایت کنیم تحت تأثیر تاج “. اقدامی که در جهان بی نظیر بوده و باعث شده ما این بیماری را سریعتر از سایر کشورها مدیریت کنیم. انتظار ما این است که صلیب سرخ استرالیا به هلال احمر ایران کمک کند تا مشکلات ناشی از این بیماری را بر طرف کند.

توزیع 300000 بسته زندگی در بین کسانی که در 5 ماه گذشته تحت تأثیر کرونا ویروس قرار گرفته اند

همتی همچنین به توزیع بسته های زندگی هلال احمر در بین افراد محروم و مجروح شده توسط ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این جمعیت 300 هزار بسته زندگی در هنگام شیوع بیماری کورونا در سراسر کشور و در بین محرومین که توزیع نمی کنند ، توزیع کردند. درآمد داشت 500000 بیمار سرطانی و بیماران خاص تجهیزات محافظ شخصی تهیه کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: افرادی که تحت تأثیر این بحران هستند و افرادی که وضعیت مالی خوبی ندارند و همچنین افرادی که تحت پوشش هیچ سازمان حمایتی نیستند از سوی هلال احمر حمایت می شوند.

تحویل 155 محموله کمک بین المللی به هلال احمر ایران برای مقابله با کرونا

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: در پنج ماه گذشته ، 155 محموله بین المللی از جمله ماسک و سایر تجهیزات محافظت شخصی شخصی برای کنترل بیماری عروق کرونا ویروس توسط دولتها به انجمن هلال احمر ایران تحویل داده شده است. و سازمان های بین المللی ” ما از صلیب سرخ ، چین ، ژاپن و غیره قدردانی می کنیم که از مردم ایران در هنگام وقوع Qovid 19 حمایت کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر اظهار داشت: شیوع بیماری Qovid 19 در ایران همزمان با تعطیلات نوروز بود. هلال احمر مسافران را در خروجی 13 استان کنترل می کرد و 21 میلیون ایرانی با کمک داوطلبان هلال ماه 7.5 میلیون وسیله نقلیه به نمایش گذاشتند. سرخ: در همین حال ، 14000 نفر مبتلا به علائم Quaid 19 شناسایی و به موسسات پزشکی ارسال شدند.

همتی اضافه کرد: “جمعیت هلال احمر ایران عضو هیئت مدیره فدراسیون بین المللی انجمن های صلیب سرخ و هلال احمر است و خدمات مناسب را در زمینه خدمات بشردوستانه به همراه سایر کشورها ارائه داده است.”

وی با تقدیر از همکاری و تعامل دو جانبه هلال احمر ایران و صلیب سرخ استرالیا در زمینه اقدامات بشردوستانه ، اظهار داشت: تغییرات آب و هوایی با هم بیشتر کار می کنند و تجربیات را در این زمینه به اشتراک می گذارند.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: اگرچه امکانات زیادی برای کنترل آتش سوزی در استرالیا وجود دارد ، این کشور از آتش سوزی های اخیر رنج می برد ، اما در ایران امکانات کافی برای خاموش کردن آتش سوزی جنگل و مرتع وجود ندارد و اگر صلیب باشد. سرخ استرالیا می تواند این کار را انجام دهد. ” برای کمک به هلال احمر ایران ، می توانیم کار بیشتری را برای خاموش کردن آتش و مبارزه با تغییرات جوی انجام دهیم ، که این بخشی از برنامه های فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر است.

صلیب سرخ استرالیا سال گذشته 470،000 فرانک به قربانیان سیل ایران اهدا کرد

همتی گفت: صلیب سرخ استرالیا در سیل های آوریل 1998 با بیش از 470،000 فرانک به جمعیت هلال احمر ایران کمک کرد ، که این یک اقدام بشردوستانه ستودنی است. انتظار ما این است که با توجه به نیاز ایران به هواداران برای کمک به بیماران Qovid 19 ، صلیب سرخ استرالیا بتواند از طریق راه حل های بشردوستانه کمک های بشردوستانه به بیماران ایرانی ارائه دهد.

صلیب سرخ استرالیا برای مدیریت coronavirus به ایران اهدا می کند

“Lindal Sachs” سفیر استرالیا در ایران گفت: “صلیب سرخ استرالیا در فدراسیون بین المللی جوامع صلیب سرخ و هلال احمر بسیار فعال است و مدت ها است که این مقام را حفظ کرده است.” صلیب سرخ استرالیا همچنین سابقه همکاری طولانی با این کشور و جمعیت هلال احمر ایران را دارد و استرالیا از نخستین کشورهایی بود که به هلال احمر ایران در مبارزه با کیفیت 19 کمک کرد تا از طریق فدراسیون به کشورهای آسیایی اولویت دهد.

وی افزود: استرالیا از نظر Quaid 19 بسیار خوش شانس بوده و 90 هزار فرد آلوده و 106 نفر در نتیجه این بیماری در مقایسه با سایر کشورها فوت کرده اند که این نتیجه مدیریت صحیح بیماری و موقعیت جغرافیایی است. استرالیا “. شده است.

تمایل فرهنگی بالا بین ایران و استرالیا

Lindal Sachs گفت: “ایران و استرالیا از نظر فرهنگی بسیار دارای جهت هستند و از نظر کمک و پشتیبانی از فقرا و نیازمندان بسیار مشابه هستند.” کشور ما اقدامات لازم را هم از نظر محافظت از قربانیان بیماری Quaid 19 و هم از نظر محافظت از قربانیان آتش سوزی انجام داده است. استرالیا یک کشور ثروتمند است ، اما همدلی و حمایتی که مردم ایران در رسانه های اجتماعی از مردم استرالیا هنگام آتش سوزی در این کشور دریافت کردند ، برای ما بسیار ارزشمند بود. این مهم است که مردم کشورهای دیگر در شرایط دشوار به شما فکر کنند.

وی افزود: این حمایت در حقیقت بازتاب صمیمیت و گرمی روابط 50 ساله بین دو کشور است. ما 60 هزار ایرانی تبار ایرانی داریم که در روابط دوستانه دو کشور بسیار مؤثر بوده و باعث تقویت روابط بین جمعیت ملی ایران و استرالیا شده است و ما می توانیم این روابط را توسعه دهیم.

سفیر استرالیا در ایران گفت: “درست است كه از نظر جغرافیایی فاصله بسیار زیادی بین دو كشور وجود دارد ، اما مسافت به معنای این نیست كه در صورت لزوم نمی توانیم به یكدیگر كمك كنیم.” استرالیا تجربه زیادی در زمینه آتش نشانی ، آتش نشانی و خشکسالی دارد و ما خوشحالیم که تجربیات خود را با کشورهایی با شرایط مشابه به اشتراک بگذاریم.

وی با تأکید بر لزوم گسترش همکاری و تبادل تجربیات بین دو کشور و دو جمعیت ملی ایران و استرالیا ، اظهار داشت: به زودی در زمینه گسترش همکاری های موجود ارتباطات لازم برقرار می شود. Quaid 19 یک بیماری همه گیر جهانی است و البته برای بازگشت به وضعیت عادی باید همکاری جهانی داشته باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا