استان ها

تجلیل از روابط عمومی های سازمان جهاد کشاورزی لرستان و شهرستانها

به گزارش باراناخبر لرستان ، سید عماد شاهرخی در نشست با روابط عمومی سازمان های تابعه و ادارات شهرستانی جهادکشاورزی استان گفت : روابط عمومی ها نقش بسیار موثری در ارتباط مثبت بین سازمان و خبرنگاران و افکار عمومی دارند و آیینه هر سازمانی روابط عمومی آن است .

وی افزود: روابط عمومی های کاربلد اخبار سازمان را بدرستی و براساس واقعیت منعکس می کنند و روابط سازمان جهاد کشاورزی نیز با تلاش همه همکاران و همراهی اصحاب رسانه می بایست در ارتباط گیری با اصحاب رسانه و انعکاس رویدادهای سازمان موفق عمل نمایند .

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه این سازمان بسیار گسترده و نقش مهمی در اشتغال استان ایفا می کند اظهار داشت : ۴۰ درصد اشتغال استان مربوط به حوزه کشاورزی است و به همین علت نگاه به بخش کشاورزی یک نگاه ویژه است.

شاهرخی ادامه داد: در حوزه شیلات پیش بینی می شود تا سال ۱۴۰۴ لرستان قطب ماهیان خاویاری در کشور شود که بر همین اساس طی تفاهم نامه ای منعقد شده ساخت ۱۰ مجتمع زیرساختی ماهیان در استان آغاز شده است .

رییس سازمان جهاد کشاورزی ادامه داد : در سطح استان دو گلخانه را به سرمایه گذار واگذار کردیم و اگر ۵ گلخانه استان به سرانجام برساند تا ۱۰ سال آینده در این بخش از سایر استانها پیشی خواهیم گرفت .

درپایان این نشست از روابط‌عمومی های ستادی،ادارات تابعه وشهرستانهای ۱۱گانه جهادکشاورزی استان تجلیل وتقدیر به عمل آمد.

46

دکمه بازگشت به بالا