اجتماعی

تجلیل از دست اندرکاران کشف اموال صندوق امانات بانک ملی

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاورد پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان گاوصندوق بانک ملی، این سرقت پیچیده و حرفه ای، سابقه ای تاریخی است که باید در تاریخ ماندگار شود. . از دیگر دستاوردهای این سرزمین و سابقه پلیس کشور است.

به گزارش باراناخبر، سردار «حسین اشتری» در مراسم تجلیل از دست اندرکاران کشف دارایی های خزانه بانک ملی در تالار کوثر فرماندهی نیروی انتظامی گفت: برای روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) و ارواحنا له الفداه. از شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، با سلام و رحمت بر مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت و آرزوی طول عمر همراه با سلامتی و امنیت برای فرمانده معظم کل قوا، مقام معظم رهبری «مدظله العالی».

وی گفت از خدمات همکاران عزیز و اصحاب رسانه که همیشه یار و یاور پلیس هستند استقبال می کنم. وی افزود: امروز توانمندی های جمهوری اسلامی ایران بسیار متعدد و بزرگ است و اقدامات بزرگی انجام شده است. تا کنون پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گرفته شده است.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با اشاره به اقدامات گسترده و موثر برای پیشرفت و ترقی کشور گفت: با توجه به تحریم ها، تهدیدها، اغتشاشات پیش آمده و فعالیت عوامل تاثیرگذار که همواره تلاش می کنند تغییر . راه نظام اسلامی است، اما به لطف خداوند متعال، رهنمودهای امام و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و هوشیاری و حمایت مردم از نظام و ولایت اسلامی، دسیسه های دشمنان همیشه خنثی شده اند و امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت است.

اشتری با تاکید بر لزوم بازنگری در تمامی اتفاقات پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، گفت: خیر و عنایت خداوند همواره پشتیبان مردم عزیز ایران اسلامی بوده است. همه ما باید به مهارت ها و توانمندی های امروز کشور افتخار کنیم و در یک کلام باید به گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی افتخار کنیم و به آینده ایران اسلامی امیدوار باشیم.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: در هر صحنه، توطئه یا قیامی که علیه نظام اسلامی صورت گرفت، جنگ به ما تحمیل شد و هر جا که مردم، مسئولان پشت سر رهبری بودند و در میدان حضور داشتند، موفق شدیم. رمز پیروزی و موفقیت، اطاعت محض و اطاعت از مقام ولی فقیه «مدظله العالی» است.

اشتری در ادامه با تاکید بر نقش نیروی انتظامی کشور از زمان انقلاب اسلامی تا کنون خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی کشور در هر زمان در خنثی کردن دسیسه های دشمنان و اشرار نظام و انقلاب اسلامی بسیار عالی عمل کرده و این نقش موثر را ایفا کرده است. در دهه 60، در دوران حفاظت از سنت، آن را در تامین امنیت شهرها، مرزها و … می بینیم و این نقش آفرینی ادامه دارد.

وی افزود: در دهه 60 نیروی انتظامی در کشور نقش ویژه ای در مقابله با گروهک منافقین، مارکسیست ها و بدخواهان این انقلاب و نظام اسلامی داشت و این اثرگذاری همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به نقش موثر و اقدامات برجسته پلیس در راستای تضمین نظم و امنیت گفت: به لطف و عنایت خداوند رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا «مدظله العالی» و با تلاش مجاهدین نیروی انتظامی، نیروی انتظامی کشور در سال های اخیر بهبود یافته و اقدامات فوق العاده ای را برای تامین نظم و امنیت انجام داده است.

اشتری با بیان اینکه دستاوردهای پلیس برای مردم مایه دلگرمی و امیدواری است، تاکید کرد: نظرسنجی ها و بررسی های بیرونی برخی دستگاه های مسئول نشان از افزایش اعتماد و سرمایه اجتماعی پلیس دارد.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به بالارفتن نمودار دستاوردهای پلیس در سال های اخیر گفت: مردم همواره قدردان خدمتگزاران خود هستند و از کسانی که ایثارگرانه خدمت می کنند قدردانی می کنند.

اشتری خطاب به نیروی انتظامی گفت: شما عزیزان همیشه در میدان، در زمین، در مراسم مختلف و در موقعیت ها و موقعیت های مختلف برای خدمت به مردم و ایفای نقش حضور دارید و مردم این تلاش و فداکاری را می بینند. مال شما و برای آنها قدردانی می کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پلیس از مردم اعتماد و اطمینان دارد، گفت: مردم قدرشناس ما همواره در مقاطع مختلف به پلیس عشق ورزیده و توجه دارند و این برای ما مهم است. جلب رضایت خداوند، پیروی از منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و خدمت به مردم، بالاترین اولویت نیروی انتظامی است.

اشتری با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بهترین مردم و شایسته بالاترین خدمت هستند، افزود: خداوند متعال را شاکریم که به مردم خدمت می کنیم. و تقدیم شهدای بسیار در عرصه تامین نظم و امنیت، این ادعا را ثابت می کند که از وظایف خود کوتاهی نمی کنیم.

تقدیم 14 هزار شهید در راه امان

وی تقدیم قریب به 14 هزار شهید در راه برقراری نظم و امنیت را دلیلی بر این ادعا دانست که جان خود را برای امنیت می دهیم و گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران از جان و مال محافظت می کند. ، ناموس مردم و آرامش و امنیت جامعه با تمام قوا در میدان است و امنیت خط قرمز پلیس است و اجازه نمی دهیم کسی حقوق مردم را زیر پا بگذارد.

اشتری تاکید کرد: سیاست کلی و راهبرد اصلی پلیس برگرفته از تدابیر استادانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه امروز پلیس به تجهیزات مدرن، هوشمند و کارآمد مجهز شده است، ادامه داد: همکارانم با انگیزه، اعتماد، عشق به مردم در برقراری نظم و امنیت نقش آفرینی می کنند و وجود ندارد. عدم توسعه امنیت عمومی.”

اشتری تاکید کرد: امروز بزرگترین سرمایه پلیس، عنایت و اعتمادی است که مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سربازان و فرزندانشان در نیروی انتظامی دارند و این لطف و عنایت نسبت به آنان ابراز و گوشزد شده است. سربازان در زمان های مختلف

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری سارقان گاوصندوق یکی از زیرمجموعه های بانک ملی توسط پلیس در کمتر از 48 ساعت گفت: یکی از اقدامات روشن، شایسته، قابل تقدیر و موثر پلیس، کشف دزدی ملی . صندوق بانکی در کمترین زمان

عملیات ثامن الحجج (ع) و دستگیری سارقان امن

سردار اشتری با بررسی روند پیگیری این پرونده و تشکیل کارگروه تخصصی کشف سرقت گفت: در مرحله اول لطف و عنایت خداوند شامل حال ما شد و سپس لطف امام رضا (ع) بود. که در دهه کرامت و در آستانه ولادت آقا امام رضا (ع) این کشف بزرگ در کمتر از 48 ساعت در عملیات ثامن الحجج (ع) و سارقان حرفه ای این مجموعه به پایان رسید. . سرقت دستگیر شدند

وی افزود: اگرچه این سرقت پیچیده بود و سارقان حرفه ای بودند اما عملکرد پلیس نشان داد که کارآگاهان زبده و مجرب ما چندین قدم جلوتر و بسیار حرفه ای تر هستند و این دستاورد پلیس مورد قدردانی همه مردم و مسئولان است. فهمیدم

اشتری تاکید کرد: نیروی انتظامی هر زمان که بر موضوعی تمرکز کرده است توانسته به موفقیت ها و دستاوردهای بزرگی دست یابد. این دستاورد بزرگ و کشف این سرقت حرفه ای و پیچیده در کوتاه ترین زمان ممکن باعث افتخار و افتخار کل کشور است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اظهارات فرمانده کل قوا در دیدار با حاضران در کنگره شهدای جامعه عشایری کشور گفت: : بیانات مقام معظم رهبری درباره کار پلیس و اینکه «پلیس باید تشویق شود» بالاترین دلگرمی برای همه ماست و پاداش و تشویق است.

اشتری ادامه داد: افتخار بزرگی برای همه ماست که معظم له به همکاران ما تجلیل کردند و این مهم را جز لطف و رحمت خداوند و برکت خون شهدای مظلومانه نمی دانیم. رهبری پلیس چنین است. جشن گرفته می شود و هیچ چیز بهتر از این برای ما وجود ندارد.

وی از زحمات سردار «حسین رحیم» قدردانی کرد؛ سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی تهران بزرگ؛ رئیس پلیس راه به فراجا و دست اندرکاران این کشف بزرگ و تاریخی خبر داد: دستاورد پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان این سرقت پیچیده و حرفه ای یک سابقه تاریخی است که باید در تاریخ این سرزمین و در قانون. تاریخچه اجرای کشور و همچنین سایر دستاوردها.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، اشتری با بیان اینکه لطف و عنایات خداوند را هزاران مرتبه شکر می کنیم، افزود: در زمانی که دشمن با تهاجم گسترده مردم را ناامید کرده و به ناکارآمدی در کشور دامن زده بود، کشف این سرقت پیچیده در کمتر از 48 ساعت، هوش و ذکاوت کارآگاهان بزرگ و با تجربه پلیس تهران بزرگ نشان از ظرفیت و مهارت منحصر به فرد فرجا داشت و به نوبه خود روحیه امید را در جامعه و این اقدام هوشمندانه القا کرد. و سرعت نیروی انتظامی بار دیگر دشمن را ناامید و مردم را امیدوار کرد.

فرمانده انتظامی کشور اضافه کرد: از همکاران عزیزم که در پیگیری و بسته شدن این سرقت سهیم و نقش داشتند قدردانی می کنم و باید بگویم در انجام مأموریت های ذاتی و قانونی ما ممکن است چرخش های تند و سختی بوده است. گذشتیم اما بن بست نداریم و با برنامه ریزی، جدیت، هوشمندی، غرض ورزی و استفاده از تکنولوژی روز، نظم، امنیت و آرامش مردم را ایجاد کنیم.

لازم به ذکر است در این مراسم از مسئولان و دست اندرکاران کشف دارایی های صندوق امانی بانک ملی تجلیل شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا