بین الملل

بیانیه جنبش اسیر فلسطین درباره شهادت سعدیه فرج‌الله

جنبش اسرای فلسطینی در بیانیه ای در واکنش به شهادت سعدیه فرج الله بانوی فلسطینی اسیر در زندان اسرائیل در دیمون اعلام کرد که مسئولیت کامل این زن در نتیجه سیاست سهل انگاری پزشکی بر عهده اشغالگران است. . رژیم و سازمان زندانهای صهیونیستی

به گزارش باراناخبر، جنبش اسرای فلسطین روز شنبه در بیانیه ای در واکنش به شهادت سعدیه فرج الله، بانوی فلسطینی اسیر در زندان دیمون رژیم صهیونیستی، امروز را عزای عمومی اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: سیاست سهل انگاری پزشکی جنایتی هدفمند و سازمان یافته علیه زندانیان به قصد کشتن آنان است. اگر جلوی رژیم اشغالگر گرفته نشود و این رژیم ملزم به رعایت قوانین بین المللی نباشد، این کاروان ادامه خواهد داشت و شهدای زندانی بیشتری سقوط خواهند کرد.

جنبش اسرای فلسطین افزود: از احزاب رسمی و قانونی و سازمان صلیب سرخ درخواست داریم رژیم صهیونیستی را برای تحویل پیکر شهید فرج الله تحت فشار قرار دهند تا با عزت به خاک سپرده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، در ادامه این بیانیه آمده است: ما از ملت فلسطین و همه نهادهای فلسطینی می خواهیم که به مسئولیت خود در قبال این جنایت شنیع عمل کرده و در همه محافل برای پاسخگویی و مجازات سران رژیم اشغالگر تلاش کنند.

در پایان این بیانیه از گروه‌های مقاومت خواسته شده است به تلاش‌ها برای دستیابی به توافقنامه تبادل اسرا برای آزادی تمامی مردان و زنان فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی ادامه دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا